L’ ENIGMA CIENTÍFIC DE L’AULA CIÈNCIES

Esther Tennyson de 3er B, ha estat l’alumna guanyadora del enigma científic. La imatge representava “uns ulls de mosca sota la mirada d’un microscopi”.  Des de la comissió d’aula ciències volem agrair l’alt índex de participació dels alumnes i la implicació dels seus tutors.

Altres respostes no premiades, però divertides, dels alumnes han estat:

• crec que és una flor estranya
  • segur que és raïm
  • el niu d’un ocell?
  • un esquirol microscòpic?
  • un virus?
  • una ala de papagai?
  • boles liles en dues cistelles de palla?
  • una part del cos del gat?
  • un nas al microscopi?
  • ous  de peixos?
  • el cervell d’un porc senglar?

La imaginació de la canalla davant la ciència ….. no té LÍMITS!!!!! APROFITEM-LA!!!!