PARLAMENT DE CATALUNYA

parlament maria parlament2 parlament 1 parlament bla

Dos dies abans de Sant Jordi, els alumnes de cicle superior vam tenir la oportunitat de visitar el Parlament de Catalunya. A les onze del matí començava la visita guiada. Vam descobrir la història que s’amaga darrere les columnes de pedra, els bancs de fusta, les escales cobertes de catifes i les butaques de vellut. Vam caminar per tots els racons. Finalment vam tenir la oportunitat de llegir diferents textos, envoltats d’alumnes d’altres escoles, de càmeres i de personalitats polítiques del nostre país.