FESTIVAL DE NADAL AL GIMNÀS DE L’ESCOLA

Avui tota l’escola hem anat al Gimnàs a veure i sentir  cantar a tots els nivells del col·legi. La cap d’estudis,la Sra. Meritxell, abans de començar l’acte ens ha fet coneixedors d’una notícia molt important, la Sra. Paquita Llort d’educació infantil ha sigut àvia, enhorabona senyoreta a gaudir de la seva neta i a entrar en l’etapa d’àvia, una categoria molt bonica i  important . Seguidament han començat a cantar els de P3. Després tots els demés nivells han cantat les cançons preparades per les mestres de música de l’escola.

Cal dir que els nens i nenes han estat molt atents a les cançons dels seus companys i companyes. Seguidament unes fotos de l’acte, en una podeu veure les animades tutores de cinquè, Montse Sastriques i M. Antònia fent un posat molt simpàtic demostrant la seva alegria.

Bon Nadal i feliç any 2.015 a tothom …..!

NADAL1   NADAL2

NADAL3   NADALO4