VISITA AL MUSEU BIBLIC I LA CATEDRAL

L’alumnat de sisè  que fa Religió Catòlica amb la senyoreta Isabel Rufí, el dimarts dia 2 van visitar el museu Bíblic i la Catedral de Tarragona. Al museu van fer diverses activitats molt interessants i entretingudes. També van visitar la Catedral, la senyoreta Isabel va comentar que els seus alumnes van estar molt atents a  les diferents explicacions dels monitors del museu. Finalment també van fer un retallable que representava el naixement de Jesús. La senyoreta i els alumnes us desitgen BON NADAL.

RELI1   RELI2

RELI3   RELI4

RELI5

Cap resposta

4 respostes a “VISITA AL MUSEU BIBLIC I LA CATEDRAL”

Azael (10:25:48) :

Gran matí per fer una gran excursió de religió 🙂

eric (10:30:33) :

Aquesta excursió va ser molt divertida perquè vam veure una peli de jesús.

Dmitryy (13:32:49) :

A mi m’agrada la excurcio de reli hem vist la maqueta de la ciutat hem fet el pecebre de paper 🙂 🙂 🙂 :).El dia es el que em anat 2 de desembre dimarts. Idioma en ukraines ( ?????? ???? ? ????? ????).

cristian (20:26:18) :

Ke guai ba se ana al museu biblic amtvtos els meus compayas jiii