ACTIVITAT DE PISCINA A CICLE SUPERIOR

Avui hem assistit a una sessió de piscina de l’alumnat de sisè nivell. El monitor Hernán s’encarrega de l’alumnat que ja sap nedar i la seva tasca és perfeccionar i millorar les capacitats dels nois i noies. El Sr. Francesc agafa el grup que encara no domina la natació i realitza diferents exercicis perquè agafin autonomia. I no podem oblidar-nos de la socorrista, Isabel , que està per ajudar a la gent que hi ha a la piscina en cas d’algun incident.

És un goig observar com fan les activitats i la millora que es nota en l’alumnat. El grup que encara està amb el Sr. Francesc cada vegada és més reduït, de tal manera que durant el proper trimestre el Sr. Director haurà de formar part dels alumnes i nedar a les ordres del Sr. Hernán. Aprofitem el bloc per felicitar la iniciativa que el Sr. Sans perquè a l’escola es pugui fer natació, el seu esforç per buscar ajuts és increïble, i donar també les gràcies a Repsol  per fer possible una activitat com aquesta. Ànim nois i noies a l’aigua que falta gent.

PISCINA1   PISCINA2

PISCINA3   PISCINA4

Cap resposta

6 respostes a “ACTIVITAT DE PISCINA A CICLE SUPERIOR”

5 12 2014
soumia (22:42:56) :

Cada vegada som mes bons nadan i tots els dijous aprenem mes 🙂

6 12 2014
Sílvia Rodríguez (13:22:47) :

L’activitat de piscina va molt bè perquè aprenem a nedar i ens ho passem molt bè.

9 12 2014
cristian (20:34:07) :

Mola un mun anarcaa pisina jiii jaaa

fouad (11:54:28) :

Ma agradat moooolt:-) B)