SORTIDA TERCER TRIMESTRE: PLATJA DE VILANOVA!!

Acabem l’activitat de Padrins i padrines Lectores

Arriba el final de curs, i és el moment que els padrins/es i els seus fillols/es es separin per gaudir de les vacances d’estiu.

Durant aquest curs, els nens i nenes de 5è de Primària han ajudat a introduir-se en el mon de la lectura als infants de 5è d’Educació Infantil. Aquesta activitat serveix, a més de per familiaritzar-se amb la lectura, per que els alumnes que acaben P5 i s’acomiaden llavors de l’edifici d’Infantil, coneguin als qui seran, el proper any, els més grans de l’escola, i els ajuda a sentir-se segurs i acollits en el nou edifici.

Per altra banda, els/les alumnes de 6è també han fet els padrins lectors amb els nens i nenes de 1r de Primària. Aquests amb l’objectiu d’anar consolidant, d’una manera més divertida, els fonaments de la lectoescriptura.

Estimats fillols i filloles, els companys i companyes de 5è us desitgem unes bones vacances, i us donem la benvinguda per avançat a les instal·lacions de Primària. Bon estiu!!

Carnestoltes 2018

Per celebrar la setmana del Carnestoltes, els alumnes de l’escola van seguir les instruccions del rei, complint les seves ordres escollides pels diferents cicles del centre al llarg dels diferents dies. La festa es va celebrar el dia 9 de febrer. Durant el matí els alumnes van venir disfressats de manera lliure i per la tarda cada classe representant la seva cultura.

Jornada de Portes Obertes a l’ Escola Sant Rafael 2018

El passat dissabte va ser la Jornada de Portes Obertes a l’ Escola Sant Rafael per donar a conèixer el seu projecte formatiu on estaven la Débora junt amb els professors Jose Ramón, Lidia, Sandra, Josep Maria, Pau, Eloi, Pili i Mike.

Durant aquesta jornada a l’edifici principal van haver- hi diferents tallers per poder realitzar, tant els nens visitants com els de l’escola.
El taller de pintura, el portava la Teacher Pili, consistia en fer diferents dibuixos amb pintures. El professor Eloi portava el taller de teatre, allà els nens es disfressaven i jugaven a ser personatges. El taller de música amb el Josep Maria estava ple de diferents instruments musicals: clarinet, guitarra, xilòfon, pandereta, tambor, violí… El taller de Kahoot amb el Mike consistia en un joc digital on varis nens tenien que contestar diferents preguntes.
A les noves instal·lacions d’infantil estaven les professores Rebeca i les dues Cristinas on hi havia diferents racons on els nens podien jugar al que volguessin.
Va ser un matí on van haver- hi molts visitants nous que tafanejaven l’escola i també van haver- hi molts alumnes que van gaudir d’un matí diferent a l’escola.
Us adjunto algunes imatges d’aquesta jornada.
Reportera M.D.A (5è curs)

SORTIDA 1r TRIMESTRE: TORRENT DE CAN COLL

Publicat dins de Sortides i excursions | Deixa un comentari

BALL DE LES ESCOLES 2017

Castanyada & Halloween 2017

Al matí, elaboració dels tradicionals panellets, amb molt de carinyo i amor, pels nostres alumnes barrejats per classes… boníssims!!!

A la tarda, els nostres alumnes han vingut terroríficament disfressats per fer terrorífics tallers conduits pels alumnes de 6è. Quina por i quines disfresses més ben aconseguides!!

Benvingut/da al bloc d’activitats generals de l’Escola

Aquí trobareu totes les galeries i fotografies d’activitats, extraescolars, excusions que anem realitzant a l’escola.
Esperem que ens sigui de molta utilitat a tota la comunitat de l’escola.