El primer trimestre treballem el bàsquet, el segon trimestre el futbol i el tercer trimestre el bàdminton… i també moltes altres coses!!!
Us deixo una mica d’informació del bàsquet i el futbol, posteriorment us penjaré la del bàdminton.
http://www.xtec.net/%7Efprats2/esports/basquetbol.htm

http://www.xtec.net/%7Efprats2/esports/futbol.htm
