Mosaic de l'escola

Hola trinitaris i trinitàries,

Aquest bloc d’audiovisuals de l’escola Santíssima Trinitat ha nascut per poder-vos apropar totes les feines i treballs que heu fet i que fareu durant la vostra estada a l’escola relacionats, en la temàtica o en la seva formalització, amb el món artístic i audiovisual.
Podreu consultar des de els exercicis obligatoris de les classes d’informàtica multimèdia fins al les fotografies presentades al concurs anual de Sant Jordi, passant per recursos interessants de la xarxa o enllaços a webs carregades de continguts útils per treballs futurs.

Esperem que entre tots es pugui fer un bloc actiu i ple d’informació variada i vàlida.

Salutacions!

Publicat dins de Escola | Deixa un comentari

Lipdub i flashmob

Hola de nou, trinitaris i trinitàries!

Sabeu el què és un lip dub? I un flashmob?  Voldríeu fer un a l’escola?

Un lipdub o lip dub és un vídeo musical realitzat per un grup de persones que sincronitza els seus llavis, gestos i moviments amb una cançó popular o qualsevol altra font musical. Es realitza en una sola presa (plà seqüència), en la que els participants fan “playback” mentre sona la música en un reproductor mòbil. No és important la qualitat del so de la presa perquè és en l’edició posterior quan s’incorpora la cançó com a banda sonora.

I un flashmob? Sabríeu dir en què consisteix? Si es tradueix literalment de l’anglès tenim «multitud instantània», és una acció organitzada en la qual un gran grup de persones es reuneix de sobte en un lloc públic, realitza alguna cosa inusual i després es dispersa ràpidament. Solen convocar-se a través dels mitjans telemàtics (mòbils i Internet) i en la major part dels casos, no tenen cap fi més que l’entreteniment.

Aquí us deixem un exemple de lipdub fet a un institut de Barcelona i un treball de flashmob realitzat a Mèxic.

Publicat dins de Visual i Plàstica | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

Exemple d’anàlisi d’un producte audiovisual tridimensional

L’enllaç següent us mostra un exemple d’anàlisi de producte visual tridimensional fet a partir de la relació explicada a classe. Esperem us sigui una guia per fer les vostres.

Ja ens explicareu trinitàries i trinitaris!!

Publicat dins de Visual i Plàstica | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

Flipbook

FLIPBOOK

Hola trinitaris, com va la calor?…Esteu avorrits?….Doncs us deixem un enllaç a FLIPBOOK on podreu veure exemples de petits llibres fets amb la tècnica de l’stop motion i així poder gastar el temps en projectes més divertits que mirar la tele!.

Ja ens direu com us va!.

Fins la propera.

bookflip

Publicat dins de Visual i Plàstica | Etiquetat com a , , , , , | Deixa un comentari

Stop-motion i graffiti….

Hola nois i noies,

Alguns de vosaltres esteu treballant el graffiti,  d’altres esteu fent vídeos amb la tècnica de l’stop-motion i molts esteu interessats en les dues coses, veritat?. Doncs, no us preocupeu, aquí us deixem una mostra de l’artista BLU de com fusionar els dos mons, la pintura de carrer i les pelis fetes amb fotografies.

Esperem us agradi suficient per voler provar vosaltres.

Ànims!

Publicat dins de Visual i Plàstica | Etiquetat com a , , , , | Deixa un comentari

Com fer un retrat?

Hola trinitaris!

Us deixem un enllaç on s’explica en un tutorial parlat en anglès i molt ben il·lustrat de com fer retrat. Comencen indicant les eines i suports a escollir, després parlen de proporcions i mides, fins arribar a formes difícils com el nas o les expressions d’emocions.

Esperem us animi a provar de fer retrats sense por!.

Publicat dins de Visual i Plàstica | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

Juga amb les imatges

Hola nois i noies, si teniu ganes de practicar enquadraments, plans, punts de vista o repassar què és el moviment en el cinema, aquí teniu una animació molt clara i fàcil de seguir. Sols heu de clicar i escoltar el què us diuen.

Escriviu-nos per explicar l’experiència.

La imatge fotogràfica

Hola trinitaris!…si voleu aventurar-vos en el món de la fotografia, aquí us deixem un  enllaç a un material molt interessant per descobrir i aprofundir en les càmeres, laboratori, composició, llum….i a més, amb autoavaluació al final!!

La imagen fotográfica

Esperem en feu ús!.

Publicat dins de Visual i Plàstica | Etiquetat com a , , | Comentaris tancats a La imatge fotogràfica

Graffiti

spray

Us deixem aquí una sèrie d’enllaços relacionats amb la tècnica artística del graffiti i els seus autors.

“Aerosol”, vídeo documental sobre el graffiti.

Publicat dins de Visual i Plàstica | Etiquetat com a , , , , , | Comentaris tancats a Graffiti

Concurs de podcast

Hola a tothom!

Us volem informar del concurs de Podcast (entrades sonores online) organitzat des del Departament d’Educació de la Generalitat.

Podeu participar tots i totes amb el nombre de podcasts que desitgeu. El tema haurà d’estar relacionat amb qualsevol aspecte de l’univers dels sentits i la duració màxima és de 2 minuts. Podeu fer beat box, hip-hop, rap, barrejar-ho tot….dit d’una altra manera, llibertat de creació.

Per formalitzar la inscripció, per dubtes o aclariment, adreceu-vos a la professora de Visual i Plàstica, ok.?
Animeu-vos!

Bases del concurs

Cliqueu sobre la imatge per veure les bases del concurs