BIBLIOTECA

Un cop finalitzat totes les lletres que hem anat treballant al llarg del curs, tinc una nova proposta per continuar amb diferents activitats relacionades amb la lectura ja que hi ha molts nens que tenen ganes d’endinsar-se en aquesta aventura.

L’activitat és senzilla, cada divendres els nens es porten un petit conte escrit amb lletra de pal i l’han de retornar a l’escola el següent divendres, quan s’enduran un de nou.

Com sabem que cada nen té el seu ritme i  uns interessos diferents respecte a la lectura proposo que cadascú a casa ho faci com cregui convenient: els vostres fills us poden explicar el conte a través dels dibuixos, poden fullejar-lo únicament, podeu jugar a trobar vocals en les paraules o llegir-lo.

L’objectiu és diferent per cada nen però hi ha un comú que és començar a tenir gust per les lletres, les paraules i la lectura, cadascú al seu ritme. Jo a l’escola no els faré llegir ni res, és per mirar-ho a casa.