INFORMACIÓ

-Recordar-vos que seguim amb l’activitat anual del llibre de les lletres i que cal que els nens, setmanalment, portin la lletra feta. Aquesta setmana anem per la lletra N.

-Com a novetat, cada nen haurà de portar un got de plàstic (que ell identifiqui fàcilment, amb el nom marcat) per veure aigua. S’ha decidit aquest canvi, ja que el got que se’ls donava, s’esborrava el nom, no el trobaven, alguns no venien a l’escola, i era una mica embolic. Pensem que d’aquesta manera ells es poden fer més responsables del seu got i li donaran més sentiment de pertinença personal. De la mateixa manera, el got se l’emportaran el divendres i ha de tornar el dilluns, ells s’han de fer responsables de treure’l de la motxilla i deixar-ho al seu lloc, per tant, se’ls ha d’explicar i fer-los conscients.

-Donat que s’apropa el carnaval, estem creant un racó de les disfresses a l’aula del joc simbòlic. Demanem doncs, si en teniu disfresses velles que ja no vulgueu utilitzar o altres complements (perruques, ulleres, nas de pallasso…) ho podeu portar a l’escola que nosaltres ho podem aprofitar. Gràcies!.

-Recordeu que heu d’omplir  l’avaluació del llibre d’anglés per a fer un bon seguiment d’aquest mètode.