PISCINA

El proper dimarts es comença la nova activitat: la piscina. L’horari serà de 15-17h. El que han de portar els nens és:

En una motxilla: tovallola, sabatilles, gorro “silicona”, banyador (recomanem que si van a casa a dinar ja el portin posat). Tot marcat amb el nom, la roba que porten posada també.

La recollida es fa a les 17h a l’escola, com sempre.

Sota us poso la taula dels acompanyants de tot el trimestre. Quedarem amb vosaltres a les 15h a la porta de l’escola perquè ens acompanyeu fins al Júpiter, canviem als nens, i els esperem a que surtin de l’aigua per poder tornar a canviar-los i tornar a l’escola.

Cada dimarts ens acompanyeu dos mares o pares, si a algú no li va bé la data ho podeu gestionar entre vosaltres els canvis, però intenteu seguir l’ordre establert per no crear molts embolics.  Al taulell del gimnàs hi ha una còpia del quadre.

Moltes gràcies per la vostra ajuda.