REUNIÓ INICI DE CURS

Aquí us deixo alguns aspectes nous i que cal recordar:

Agenda: notificar qualsevol aspecte per escrit i especialment avisar mitjançant aquest mitjà dels nens que es queden al menjador de manera puntual. L’han d’entrar a la mà.

Bata i got: l’han de portar el dilluns i s’ho emporten els divendres per rentar.

Sortides: sempre es faran des de l’escola a les 17h. Mai pel camí. Inclús els dies que anem d’excursió vindrem amb els nens fins la porta i ho farem des d’aqui. Quan anem a la piscina també els haureu de recollir al centre.

Medicaments: quan s’hagi de subministrar un medicament s’haurà d’omplir el full d’autorització.

Esmorzars: petits i no tetrabrick.

Lectura: el llibre de les lletres. Comencem la setmana que ve amb la lletra A i així successivament, cada setmana un lletra.

Piscina: els dimarts a la tarda. Portar la motxilla amb: tovallola, banyador, sabatilles de goma o mitjons, gorro de silicona, roba interior de recanvi i la roba que porten marcada amb el nom. (Aviat posaré el calendari dels ajudants de la setmana).

Programa d’Educació Emocional: 1 activitat voluntària al mes per les famílies.

Setmana del protagonista. Portar coses importants del nen; imatges, vídeos,  mural… La vostra activitat, el dia de la visita, ha d’estar relacionada amb la música. Dijous 9:30h o divendres 15:30h.

Horari nens:

calendari

PROJECTE: ELS PIRATES

El primer dia d’escola vam rebre una carta del pirata Barbaroja, un pirata que s’ha perdut per les platges de Barcelona. Aquest pirata vol que l’ajudem a tornar al mar d’on venia i vol que per fer-ho ens convertim en pirates. Així que serem els Pirates de P-4 i el nostre primer projecte girarà entorn aquest tema.

Us demano, doncs, que durant aquesta setmana si teniu coses; joguines, contes, imatges, etc sobre aquest tema ho podeu portar a l’escola per muntar al racó (marcat amb el nom).

pirata

PRIMERA SETMANA

Ja hem començat el curs amb molta energia i il.lusió. Al llarg d’aquesta primera setmana ens hem retrobat, ens estem adaptant a una nova rutina i ens hem explicat moltes coses.

Aquest curs hem fet uns petits canvis en la distribució del mobiliari i del nom de les classes, la  seva aula de referencia serà l’aula dels exploradors, tot i que amb la metodologia de l’escola es mouen per les tres aules al llarg del dia.

Aquí us deixo algunes imatges de diferents activitats que s’han realitzat; música, puzles, exposició de les vacances, escriure el nom, fer dibuixos, mirar contes, jugar, fer jocs en grup, entre altres…

IMG_0302 IMG_0307 IMG_0311 IMG_0321 IMG_0330 IMG_0333 IMG_0341

MATERIAL QUE CAL PORTAR

Hem tornat de les vacances i amb les piles ben carregades tenim moltes ganes de començar a fer moltes cosetes a classe.

Aquest primer dia ha estat genial, els nens i nenes tenien moltes ganes de retrobar-se i explicar les seves coses i les seves vacances. Com això, encara costa una mica us proposo que entre demà dimarts i dimecres, estaria bé portar en un full din4 algun tipus d’informació d’allà on heu anat de vacances així com afegir alguna fotografia. D’aquesta manera ho podran explicar i compartir amb la resta de manera més fàcil i ho penjarem a la classe.

També recordar que avui s’ha fet entrega de les circulars que cal portar signades, abans tingui totes, abans podré penjar fotos al blog.

Finalment també portar les tovallolestes i fotografies mida carnet. Gràcies

INICI DE CURS

El proper dimarts 12 de setembre s’inicien les classes amb normalitat, l’horari serà de 9-13h i de 15-17h, i els que es queden al menjador de 9-17h (cal avisar a secretaria i a la mestra). El primer dia els nens hauran de portar la motxilla amb l’esmorzar.

foto mochila

Us avanço algunes novetats respecte a la normativa d’etapa; no estarà permès portar cap tipus de tetrabric per esmorzar com per exemple suc, llet, actimel, aigua, etc. Cal recordar que els nens han d’esmorzar a casa, el que fan a l’escola és un petit àpat (entrepà, fruita o galetes) per aguantar fins la 1.

Durant aquesta setmana i fins divendres han de portar dues fotografies mida carnet i un paquet de tovalloletes. A P-4 no tenim bossa de roba de recanvi, per tant únicament, si alguna família ho considera necessari li pot ficar una muda cada dia a la motxilla del seu fill.

La bata no serà necessari portar-la fins que avisem. Els del menjador si la volen portar per dinar, poden fer-ho.

Donarem tota la informació de manera més detallada quan es faci la reunió d’inici de curs cap a la segona o tercera setmana. De moment desitgem que els nens vinguin amb les piles molt carregades, ganes i il-lusió per tornar a l’escola.

normes classe