Cambridge Exams

Dear families, the next week are the Cambridge Young Learners exams. Your children will receive a letter for you  with the school where they will take the exams. The school is Sant Josep in Gracia.  We don’t know the timetable yet. As soon as we know this information, we will tell you. Thank you for you attention.

Estimades famílies, la setmana vinent són els exàmens de Cambridge dels alumnes que es van apuntar. Els nens i nenes rebran avui una carta explicant on serà l’examen. Es faran a l’escola Sant Josep de Gràcia però els horaris estan per determinar. Quant tinguem aquesta informació us la farem arribar. Moltes gràcies.

Here you have a guide for families, it’s very interesting.

Aquí teniu una guia per a les famílies, pensem que és interessant que li feu un cop d’ull. (Clicar sobre la fotografia)

young learners