South America: RUBRIC ABOUT OLYMPIC DAY

“Benvolgudes famílies, aquí us deixo les rúbriques amb les quals avaluaré als alumnes de 4rt durant aquest segon projecte anomenat Olympic Day. Estan organitzant unes olímpiades per als alumnes d’Infantil.  Així mateix veure-ho que hi ha notes de grup i notes individuals. Jo mateixa no els hi diré quina nota tenen sinó que els hi faré un comentari individual sobre com han treballat i que poden millorar. D’altra banda, vosaltres si que tindreu la nota a la plataforma digital i, podreu decidir si els hi dieu o no als vostres fills. Moltes gràcies per la vostra col·laboració”

rubrica-2 rubrica

EUROPE: Rubric about “Countries”

“Aquesta és la rúbrica que els alumnes de 6è han vist abans de començar el treball en grup sobre els països d’Europa. Ha consistit en crear un lapbook sobre un país i dues ciutats d’aquests amb informació sobre els monuments, els transports i les cases. A la plataforma digital us constarà la nota segons aquesta rúbrica. D’altra banda, els alumnes no sabran per part meva quina és la seva nota ja que prefereixo donar una valoració qualitativa per tal que puguin aprendre, desaprendre i reaprendre. Si com a famílies, decidiu comentar amb ells les notes no hi ha cap problema però que sapigueu que des de l’aula jo no ho faré. Moltes gràcies, Marta”

Points: ————– out of 18.

rubric

SUMMER HOLIDAYS: Things you can do

1. Read a story in English

2. Watch an English film.

3. Collect 10 English words from a magazine or newspaper.

4. Learn 10 new words in English.

5. Learn a new song in English.

6. Send a friend an e-mail in English.

7. Write a diary in English of what you do in the summer holidays.

8. Find a simple recipe in English and cook a delicious dish.

“Recomanem als alumnes que han suspès realitzar algunes d’aquestes tasques. D’altra banda, tots els alumnes poden fer-ho i entregar-ho el primer dia de classe.”