Voluntaris Sortida Granja

Hola de nou!
Avui hem realitzat el sorteig dels voluntaris per a la sortida de la granja Can Pidelaserra de divendres pròxim, 24 de novembre, que serà de tot el dia.
La mà innocent ha estat l’Anaïs, el seu pare ha estat present.
En primer lloc ha sortit el Biel!
En segon el Hèctor i el tercer el Jordi.
En el cas que el familiar del Biel no pogués ho proposarem a les altres posicions.

Informació important sobre la Foto de Nadal

Hola famílies!

Com ja sabeu demà és el dia de la foto de Nadal. Les famílies que vulguin que el seu fill es faci una foto amb el seu germà petit (encara no escolaritzat) haureu de posar-vos a l’entrada a les 9 del matí, tal i com posava a la circular sereu els primers en fer-la.

Els altres nens pujaran a la classe i baixaran més endevant.

Per últim, els nens que sí tinguin germans grans escolaritzats, no patiu, nosaltres els emparellarem per a la foto.

Gràcies per la vostra col•laboració!

Ja hem anat a la Biblioteca

Avui dimarts, 14 de novembre, els nens i nenes de P3, hem anat a la Biblioteca de Sant Martí de Provençals. Un espai públic, amb molts llibres i contes per descobrir, on tothom hi té cabuda.
Hem anat caminant i allà ens separaven els bibliotecaris per a llegir-nos contes i explicar-nos algunes normes bàsiques de l’espai.
També, hem pogut mirar contes a la zona infantil, ens ha agradat molt!

Des del Bloc de l’escola, volem mostrar el nostre agraïment al personal de la Biblioteca que ens ha dedicat el seu temps.

Foto de Nadal

COM CADA ANY VINDRÀ EL FOTÒGRAF A FER-LOS LA FOTOGRAFIA DE NADAL.
US RECORDEM QUE ELS NENS I NENES QUE TINGUIN GERMANS PETITS QUE ENCARA NO VAN A L’ESCOLA I VOLGUEU QUE SE LA FACIN JUNTS ELS HEU DE PORTAR AL COMENÇAMENT PERQUÈ SÓN ELS PRIMERS EN FER-SE-LA.
EN CAS QUE ELS VOSTRES FILLS/ES TINGUIN COSINS A L’ESCOLA ENS HEU D’AVISAR A NOSALTRES SI VOLEU QUE SE LA FACIN AMB ELLS, SINÓ ENTENDREM QUE NOMÉS LA VOLEU DELS VOSTRES FILLS/ES.

Apadrinament lector

Bona tarda, família!
Avui hem iniciat l’activitat ‘Apadrinament lector’!
L’apadrinament lector es farà cada dimecres i pretén millorar la competència lectora alhora que fomentar la convivència i relació entre els diferents cicles, en aquest cas p3 amb 6è.

Es proposen activitats de lectura en que els padrins ajuden pacientment als fillols a avançar en la lectura i educar en la responsabilitat i compromís.
Per a reforçar la motivació hem creat uns carnets d’apadrinament per a cada nen (porteu-lo si encara no ho heu fet, famílies), on hi consta el nom de la parella i les corresponents fotos.

Aquí teniu un recull del que ha estat el primer dia de l’apadrinament lector, mireu mireu!

Processed with MOLDIV

Dubtes

Bon dia!
Respostes a dubtes d’algunes famílies:
– Quin dia és el dia de la fruita? Dijous.
– Per la sortida de divendres al ball d’escoles quin vestuari han de portar? Millor el xandall de l’escola per a que vagin més còmodes i perquè els puguem identificar millor. Esmorzaran al col·legi.
– Per la foto de nadal quina roba han de portar? Vestuari de carrer, ben guapos.

Padrins lectura

Benvolgudes famílies!

El pròxim dimecres, dia 15, comencem amb l’apadrinament del lector i és per això que necessitem que els vostres fills portin un conte o llibre (el seu preferit) el mateix dia 15 de novembre.
Cada infant de la classe dels indis té un padrí de lectura de 6é. Cada nen té un carnet amb el seu respectiu padrí (les famílies que encara no l’hagin portat, esteu a temps ;)). Aquest carnet el deixarem a la classe durant tot el curs per a poder saber amb certesa qui va amb qui.
Aquest treball està desconnectat totalment amb la llibreta dels tresors.

Gràcies per la vostra col·laboració!

Protagonista de la setmana

Es tracta d’una activitat que es du a terme al llarg del tot el curs i que permetrà conèixer millor a tots els nens i nenes de la classe de p3.

Us recordem que teniu la llista per apuntar al vostre fill com a protagonista de la setmana a l’entrada. Les opcions de visita per a les famílies del protagonista son: dijous a les 9:30h o divendres a les 15:30h (marqueu la que millor us vingui) i proposem que porteu un llibre o conte per a explicar-lo a classe i passar una estoneta amb els companys i companyes del vostre/a fill/a.

El divendres anterior a la seva setmana com a protagonista se’n portarà la maleta viatgera amb la mascota de la classe (el gat Marcel) i haurà de fer un treball molt especial: recollir informació i fotografies pròpies i portar-ho a l’escola per a compartir-ho amb els companys (2-3 pàgines màxim).

L’infant nomenat protagonista rebrà un distintiu durant la seva setmana (collaret) que mostrarà la seva condició. Aquesta condició comporta una sèrie de privilegis com: ser el primer de la fila, omplir la llibreta viatgera, ser l’encarregat, etc.

També i per acabar, haureu de fer un mural que quedarà a la classe durant tota aquella setmana, amb les característiques més significatives del vostre fill/a…al vostre gust i creativitat!

Desitgem que gaudiu tant com nosaltres amb aquest treball!

Gràcies per la vostra col·laboració