Padrí lector

Hola de nou!

Ahir vàrem començar de nou amb l’estona del PADRÍ LECTOR! Cada nen de p3 estava acompanyat d’un nen de 6è. Aquests últims els hi van llegir diferents contes de l’escola als petits.
Per això no cal que porteu cada dimecres, com a dinàmica, un conte. Perquè tot i que sempre tenen Padrí lector la dinàmica canvia: alguns dies els grans porten llibres, d’altres agafen de l’escola, també utilitzen les llibretes del tresor, etc, etc.
Si cal que porteu algun material us informarem abans 😉

Gràcies de nou, famílies

Racó de les disfresses

Benvolgudes famílies,

Ja queda ben poc per a que arribi el CARNESTOLTES! I a l’escola en tenim tantes ganes que volem fer un racó de les disfresses per a anar-nos preparant i gaudir-lo abans que arribi. És per això que us demanem que si teniu algun gorro, perruca, i/o altres complements divertits dels que us volgueu desfer…estarem encantats de reciclar-los i posar-los al racó de les disfresses!

Moltes gràcies per l’atenció!

Novetat

De cara a la setmana vinent els nens de p3 hauran de portar un got de casa. D’aquesta manera volem treballar el sentiment de pertinença i que cada nen reconegui per ell sol el seu. Igual que abans, se’ls emportaran divendres i l’hauran de tornar dilluns. Com ja sabeu és molt important que els etiqueteu amb el nom, ja que segurament es repetiran mes d’un. Fins ara, no tornaven tots els gots i al tocar aigua dia si i dia també s’esborrava el nom i feia difícil reconèixer de qui era. Amb aquest canvi pretenem treballar hàbits, responsabilitats i pertinences. És important també transmetre-ho des de casa.

8 de gener

Us volem informar que el dia 8 de gener els nens d’infantil podran portar una joguina que els hagi deixat els reis mags a l’escola. Ha de ser que no es pugui trencar facilment i que no contingui peces petites.
Si no cap a la motxilla la podeu portar a una bossa a part. Marqueu la joguina i la bossa si cal.
Aquesta activitat es realitzarà dilluns tarda, així que els nens que vagin a casa a dinar poden portar-la a la tarda directament.
Salutacions i bones festes!

Hola de nou,

La classe dels indis ja ha penjat les seves targetes a l’arbre de Nadal, també anomenat arbre dels desitjos, de l’entrada. Podeu passar a mirar-lo!

També avui hem rebut la visita d’un personatge que esperàvem des de feia molt de temps i que ens acompanyarà fins divendres. Ja tenim al passadís d’infantil el tió de Nadal! Li hem deixat menjar i estem aprenent la cançó a consciència per a que divendres ens cagui molt. Estem molt contents i emocionats!

Festival de Nadal

El Festival de Nadal tindrà lloc el dia 14 de desembre a l’Auditori de Sant Martí. Teniu la entrada pel festival amb els seients assignats grapada a l’agenda.
També el dia del festival us donaran un programa de mà, un per família.
L’hora d’entrada per als nens serà a les 15:00h i pels convidats i familiars a partir de les 15:15h.
Pel que fa al vestuari, seria bo que els infants que es queden al menjador marxessin aquell dia a casa per desconnectar i vestir-los amb calma. Però si això no és possible també teniu la possibilitat de venir a l’escola després que dinin per a canviar-los. En ambdós casos ens haureu d’informar (nota a l’agenda i a la mà).
Els abrics que portin els infants us els haureu de quedar vosaltres.
Gràcies per la vostra col•laboració!