ACTIVITAT PROJECTE

Des de fa unes setmanes estem aprenent coses sobre Àfrica, on està situat, com són les persones que hi viuen allà… Però el que els agrada molt als nens són els animals, per tant, durant unes setmanes centrarem la recerca i investigació entorn alguns d’aquests animals.

Per tant, us proposo que aquesta part sigui feta per ells, amb la vostra ajuda.

A sota hi ha un quadre amb l’animal que cada nen ha d’investigar i la data en la què ha de portar el mural.

L’objectiu és investigar molt sobre l’animal que li ha tocat per posteriorment explicar-ho a la resta de companys (de manera molt senzilla).

Us recomano recolzar l’explicació amb un petit mural (din3 o la meitat d’aquest), on aparegui el nom de l’animal, una foto, i l’explicació breu de com són (característiques fisques), com viuen, què mengen, etc. Això us ho deixo a vosaltres. Aspectes molt senzills que ells siguin capaços d’explicar.

HALLOWEEN I CASTANYADA

Aquí us deixo algunes fotos de la festa de Halloween i la castanyada!!

SORTIDA GUALBA

La sortida a Gualba va estar molt bé, envoltats per la naturalesa van poder gaudir d’un gran dia.

Qui estigui interessat en tenir les fotos que es fan fer a la sortida, pot portar un USB (dies 30 i 31 d’octubre)

TALLER DE PANELLETS

El passat dijous tots els alumnes d’Infantil van fer un taller de panellets.

Al Facebook de l’escola teniu més fotos.

LA CASTANYERA

Aquesta setmana hem estat parlant molt sobre la Castanyera i la tardor,en motiu de la festa i la sortida de demà.

PADRÍ LECTOR

Aquesta setmana hem començat l’activitat del padrí lector amb els alumnes de 6è de l’escola. Un cop a la setmana ens reunirem amb ells perquè cada padrí li expliqui un conte al seu fillol.

INFORMACIÓ

El proper dijous 25 d’octubre vindrà el fotògraf per fer les fotos de Nadal. Per tant aquest dia han de venir ben macos. Els nens i nenes que tenen germans petits que encara no vénen a l’escola, es poden fer la foto amb ells, fent cua a la porta a partir de les 9h.

També el dia 25 per la tarda farem un taller especial de la tardor, si voleu poden portar un davantal (els que es queden al menjador fiqueu-lo a la motxilla.

El 26 d’octubre recordeu que anem d’excursió tot el dia. A la motxilla han de portar esmorzar, dinar, aigua i roba de recanvi.

Hi ha un canvi, la festa de Halloween es farà el dilluns 29 d’octubre per la tarda. Poden portar una disfressa i una carbassa o recipient per la recollida de caramels (NOM MARCAT).

El dimecres 31 al mati anirem al parc a buscar a la castanyera. Els nens i nens poden venir vestits de castanyer i castanyera (pel matí i la tarda). Esmorzarem al parc. Poden portar productes típics de la tardor (castanyes, panellets, moniato, magrana, raïm…)

(Es donarà una circular amb la informació més detallada)

SORTIDA LUDOTECA

LUDOTECA

Demà al matí farem la sortida a la ludoteca. Només anem una estona pel matí, per tant, han de portar la motxilla amb l’esmorzar, com sempre. Esmorzarem abans de marxar. És recomanable portar el xandall de l’escola, si el teniu.

CANVI DE ROBA

Aquest dijous us donaré la bossa de recanvi que tenim a la classe per fer el canvi de roba d’estiu a tardor-hivern. L’haureu de portar el dilluns, amb tot marcat amb el nom.