Sortida al Cosmocaixa

0

Demà dimarts dia 4 d’abril anirem d’excursió al Cosmocaixa a fer el taller “A ritme de nombres i xifres”. La sortida serà de tot el dia.

Inici del tercer trimestre

0

Aquest dimarts dia 3 d’abril, tornem de les vacances de Setmana Santa. L’horari serà l’habitual, de 9.00 a 13.00 i de 15.00 a 17.00h.

Notes del segon trimestre

0
Aquest divendres dia 23 de març s’entregaran les notes del segon trimestre. S’entregaran a les 16’55h, just abans de sortir a les 17h. En cas, que algun alumne no assisteixi a l’escola en horari de tarda, que ho avisi per mitjà de l’agenda i li entregarem les notes durant el matí.
Dins el sobre hi haurà dues còpies de les notes. Una d’elles portarà escrit alguna observació del tutor/a i l’altre no. Aquesta còpia sense observacions és la que cal signar i retornar el primer dia del tercer trimestre.
Per qualsevol dubte o pregunta sobre les qualificacions, poseu-vos en contacte amb el respectiu professor/a per mitjà de l’agenda i així concertar una entrevista per aclarir aquests dubtes.

Festa de la primavera

0
Aquest divendres dia 23 de març, en horari de tarda, es realitzarà l’última part de la setmana de la primavera.
En horari de tarda, de 15 a 17h, els alumnes pujaran al pati i gaudiran de totes les coses que l’AMPA els haurà preparat. Tot i que la circular entregada deia que a les 16’45h, les famílies podien pujar, això no serà així. A les 16’55 els alumnes aniran a les classes a recollir les notes i totes les seves pertinences i sortiran a l’horari habitual.
Posteriorment, quan tots els alumnes ja hagin sortit de l’escola, les famílies que vulguin podran pujar al pati a gaudir de la festa de la primavera.

Portes obertes Piscina

0

El divendres dia 23 de març es realitzaran les portes obertes de natació al CEM Júpiter. La jornada es farà en l’horari de la sessió, de 11’45 a 12’30h.

Programa d’activitats colònies 2018

0

Aquí teniu l’horari que es realitzarà a les colònies d’aquest any que es realitzaran l’ 11, 12 i 13 de juny.

Reunió del segon trimestre

La reunió del segon trimestre serà el dijous 22 de febrer a les 17.15h

Tindrà lloc a les respectives aules i es parlarà sobre les colònies i el moment actual del grup (aspectes positius i a millorar).

Excursió al Poble Espanyol

0

Aquest dijous dia 22 de febrer anirem al Poble Espanyol. La sortida serà de tot el dia (de 9 a 17h)

Excursió al Liceu

0

Recordem que el proper dimecres 24 de gener anirem d’excursió al Liceu a veure l’espectacle de “Romeo y Julieta”.

La sortida serà solament en horari matinal (9 a 13h).

Dilluns 8 de gener del 2018

0
Avui dilluns 8 de gener tornem de les vacances de Nadal i comencem un nou trimestre. Esperem que hagueu passat unes molt bones vacances i hagueu agafat forces per afrontar aquest nou trimestre de la millor manera possible.
Ànims!!!