Portes obertes Natació

0

El divendres 15 de desembre es farà la jornada de portes obertes de natació al C.E. Júpiter. L’horari serà el mateix de cada setmana, de 11.45 a 12.30h.

Fotografies de Nadal

0
Aquest divendres 17 de novembre, durant el matí, es faran les fotografies de Nadal. Això no afectarà a l’activitat de Natació.

Novetats sobre qualificacions

1
Primer de tot, informem que la pàgina web i la plataforma ja estan en funcionament de nou després de les reformes. Els professors començarem a penjar les qualificacions de les feines. Respecte això, volem informar d’una novetat.
Com vau poder veure a les notes de final del curs passat, les assignatures estaven dividides en apartats anomenats dimensions. A partir d’ara, es qualificarà les diferents feines per dimensions. Això es notarà a les “activitats amb nota” (el que tots coneixíem com a “control”) ja què abans s’entregava amb una nota i ara s’entregarà amb 3, 4 o 5 notes (una per cada dimensió treballada).
Cada professor decidirà el grau d’importància de cada dimensió tenint en compte els continguts de cada dimensió i el que es treballa en aquell trimestre. Així que, una assignatura com llengua catalana, que té 5 dimensions, una d’elles pot valer un 40% o un 5% i no fent una mitjana arítmetica (en aquest cas un 20% cada dimensió). A continuació teniu les dimensions de cada matèria:
CATALÀ, CASTELLÀ I ANGLÈS

1.comunicació oral  2.comprensió lectora  3.expressió escrita  4.literària  5.plurilingüe i intercultural

MATEMÀTIQUES 1.resolució de problemes  2.raonament i prova  3.connexions  4.comunicació i representació.
MEDI NATURAL, SOCIAL I CULTURAL 1.món actual  2.salut i equilibri personal  3.tecnologia i vida quotidiana  4.ciutadania
PLÀSTICA I MÚSICA 1.percepció, comprensió i valoració  2.interpretació i producció  3.imaginació i creativitat
EDUCACIÓ FÍSICA 1.activitat física  2.hàbits saludables  3.expressió i comunicació corporal  4.joc motor i temps lleure
RELIGIÓ I ÈTICA 1.personal  2.interpersonal  3.social

Si voleu conèixer més cada dimensió de cada assignatura, us adjuntem el document on les explica:

Piscina divendres 10 de novembre

0
Aquests dies s’ha comentat que el proper divendres dia 10 de novembre els alumnes de l’escola sortiran durant el matí per assistir a una activitat de danses i balls. Els alumnes del cicle mitjà NO aniran a aquesta activitat ja que tenim natació. Els alumnes que no realitzin natació aquell dia, com es queden a l’escola amb altres professors, acompanyaran als grups a l’activitat de danses i balls.

Halloween i castanyada

0

Aquesta setmana es celebren les festes de Halloween i la castanyada. Dilluns 30, per la tarda, es celebrarà Halloween. Anirem al parc de Sant Martí a fer diferents activitats. Els alumnes poden venir disfressats però sense res que tapi la cara, ja què al anar al parc, es necessari tenir identificats als alumnes sense problemes.

Dimarts 31, per la tarda, celebrarem la castanyada. Pujarem al pati, es recitaran una sèrie de poesies i els alumnes de 4t d’ESO entregaran les pastes i begudes que els alumnes han comprat prèviament.

Exposició fotogràfica

0

Després de la jornada d’avui on els nostres alumnes han captat la bellesa de la natura més propera que ens envolta, demanem la vostra col•laboració! cadascun dels alumnes de 3r i 4t han de sel•leccionar una imatge de les fotografiades avui i portar-la imprimida a mida 13×18. Amb totes les imatges muntarem una exposició fotogràfica que podreu visitar tan bon punt estigui preparada. Segur que el resultat ens sorprendrà!

Sortida a Can Catà

0

El proper dijous dia 5 d’octubre del 2017 anirem d’excursió al Jardí de Can Catà.

La sortida serà de tot el dia (de 9 a 17h).

Els alumnes hauran de portar una càmera digital (no una càmera “antiga”) o qualsevol altre objecte que faci fotos digitals. Per fer l’activitat es necessari que els alumnes puguin veure la foto que han realitzat just després de fer-la.

La càmera haurà d’estar amb 100% de bateria i la targeta de memòria amb suficient espai.

Cliqueu al següent enllaç per conèixer més del jardí de Can Catà:

Grups interactius

0

Animeu-vos a venir als grups interactius!

Podreu veure com treballem i formar part de l’aprenentatge dels alumnes. Per venir, escriviu a l’agenda quin dia us interessa venir i el propi tutor/a us contestarà el més aviat possible.

Natació curs 2017 – 2018

0

Recordem que el divendres dia 6 d’octubre del 2017 comencen les classes de natació que es faran, com l’any anterior, a les instal·lacions del CEM Júpiter.

La recollida dels nens/es es farà a les portes del CEM Júpiter o a la porta de l’escola. Els professors no poden entregar a cap alumne durant el camí des del CEM Jupiter fins l’escola.

Reunions d’inici de curs

0

Les reunions d’inici de curs es faran el dijous dia 21 de setembre del 2017 a les 17.15h a les respectives aules de 3r i 4t d’educació primària.