“Finalitzem un curs més a l’escola San Francisco, orgullosa d’aquesta escola petita i familiar que permet a les mestres, als alumnes i a les famílies crear aquests vicles afectius per treballar de manera conjunta amb els vostres fills, els nostres alumnes durant el seu camí, i d’aquesta manera ajudar-los a ser persones úniques, diferents autònomes, responsables i feliços intentant que  creixin en un ambient proper i de confiança com sí fos casa seva.

El curs no és fàcil, van entrar amb dos i tres anys en un centre que no coneixien de res ni a ningú i poc a poc havien de fer seu, però un cop arribem al final es veu que tot l’esforç de les mestres, les seves ganes i il.lusions donen resultats positius, amb una clara evolució. Evidentment el vostre paper sempre és fonamental en la seva educació i el vostre suport al centre fan que encara el resultat de la nostra feina sigui molt més enriquidor.

Moltes gràcies famílies per aquest curs, i als vostres fills sobretot que per mi és el més important i gratificant de la meva tasca diària.

Bones vacances i gaudiu de l’estiu!!”

ALMUDENA

VERANO

MÉS DETALLS

Avui sortirà una circular amb la informació detallada de la propera setmana, vull afegir uns aspectes:

-Dilluns han de portar una samarreta blanca que decorarem com a record del curs.

-Per la tarda de cinema (dimarts), els nens que vulguin poden portar un coixí per estar més còmodes.

-A la circular diu que l’últim dia no han de portar motxilla, però P3 millor que sí que la portin ja que haig de retornar la roba de recanvi i la ficaré a dins donat que la bossa verda ja es quedarà a l’escola.

-Avui es portaran les bates, ja no cal portar-la més aquest curs.

FINAL DE CURS

S’apropa el final del primer curs a l’escola, i per acabar-ho la última setmana preparem algunes activitats per acomiadar-nos i passar-ho molt bé.

DILLUNS 19: Jocs d’aigua. Hauran de portar el bikini o banyador posat sota la roba i a una motxilla la tovallola, sabatilles (o ja posades) i calcetes o calçotets de recanvi. També poden portar pistoles d’aigua (marcades amb el nom).

DIMARTS 20: Festa final de curs, al parc de Sant Martí, organitzada per l’AMPA de l’escola. La festa finalitza sobre les 12:30 aprox, podeu recollir allà els vostres fills o bé a les 13h a l’escola.

A la tarda, farem CINEMA. Els nens podran portar crispetes ja fetes o una bossa de patates. Podeu portar un petit vol de plàstic per posar-ho i que sigui més còmode per a ells.

DIMECRES 21: Matí al parc! Les classes finalitzen a les 13h, a la tarda no hi ha classe.