INFORMACIÓ

-FOTOGRAFIES: Per tal de fer una activitat a l’aula, la propera setmana cada nen/a haurà de portar dues fotografies, iguals o diferents, on surtin ells sols, mida aproximadament 10*15- 15*30.

-ROBA DE RECANVI: demà divendres s’entregaran les bosses de roba de recanvi que tenim a l’escola per tal que la pugueu canviar per roba d’estiu. S’haurà de portar dilluns.

-FOTOS SORTIDA: qui vulgui les fotos de la sortida al museu de les aigües, demà divendres podrà portar un usb (amb el nom marcat).

-DINERS CURSA: Aquells que vulgueu col.laborar haureu de portar els diners de la cursa en un sobre durant tota la propera setmana, ho haureu d’entregar a la tutora.

-MATERIAL NOU PROJECTE: Pel nou projecte, els nens poden portar contes, imatges, vídeos… sobre la girafa i el tigre per poder muntar el racó.

NOU PROJECTE

Aquesta setmana hem fet l’elecció del nou projecte. Volíem que fos un animal així que els nens han començat a dir animals que els agradaria conèixer una mica més. Després de fer una pluja d’idees hem fet votació, a continuació dels dos més votats hem tornat a fer votació, però vist que hi havia molt d’interès pels dos animals guanyadors he pensat que podem fer els dos. Així que, cada nen treballarà una mica a casa sobre aquell que ha triat i el presentarà a la resta del grup, d’aquesta manera ens enriquirem d’allò que ha aprés prèviament. I amb unes pinzellades d’un animal i de l’altre podrem conèixer diferents aspectes d’aquests dos.

L’elecció dels animals són; la girafa i el tigre:

p1 p2 p3

La proposta de treball del projecte és semblant a la dels animals de granja. Cada nen/a haurà de portar un petit mural, imatges, vídeos, etc sobre l’animal que li ha tocat, però més específicament sobre l’aspecte que es detalla al quadre següent:

p4

CURSA CONTRA LA FAM

Aquest divendres es farà la cursa contra la fam al parc de Sant Martí a les 10h. Recordeu que al final de la circular entregada hi havia una confirmació de participació que heu de portar signada si voleu que participin. Aquell dia han de venir esmorzats. Demà per la biblioteca millor que també vinguin esmorzats ja de casa. A la motxilla podeu ficar, tant per demà com per divendres, unes galetes per menjar quan arribem al centre sobre les 11:30h.

EXPOSICIÓ PROJECTE (Canvi de data)

La exposició del projecte de Kandinsky serà el dijous 25 en comptes del dimecres 24, per motius d’espai.

A partir de les 16:15h es podrà entrar al gimnàs a veure les diferents obres que han fet els vostres fills durant el projecte. Ells estaran per poder explicar-vos el que vulgueu. (A les 16:45 com a màxim haureu de sortir del gimnàs, si voleu us podeu endur els vostres fills, per poder deixar l’espai a p4 i p5 per fer la sortida. Aquelles famílies que no pugueu vindre durant aquesta estona exposició, podreu passar ràpid a veure-ho a les 17h, però només 5 minutets ja que després hi ha activitats extraescolars).

PROJECTE KANDINSKY

SETMANA 3: Les línies i els punts.

Aquesta setmana observem les obres de Kandinsky on es poden apreciar moltes línies i puntets, d’aquesta manera ho treballarem a l’aula i els nens faran les seves pròpies obres.

1.ELS PUNTETS, RODONES O CERCLES (per als nens).

puntos0puntos obra

-El puntillisme: utilitzant retoladors de diferents puntes els nens omplen el seu dibuix.                      puntos 1

-Creació de la seva obra mitjançant la tècnica de l’estampació amb pintura utilitzant diferents taps que simulen puntets de diferents mides.

est1 est2 est3 est4 est5 est6

2 LES LÍNIES O RATLLES (per als nens)

linias

-Creació de la seva pròpia obra; ratlles rectes, corbes, zig-zag…

mural 1 mural 2 mural3 mural4 mural5

-Pintem al pati diferents tipus de línies que han de seguir:

linies pati1 linies pati2

EL NOM

Per tal de fer una activitat a l’aula relacionada amb el seu nom, a partir de demà i fins dilluns haurien de portar dues imatges iguals o diferents d’algun animal, objecte, etc que comenci per la mateixa lletra que el seu nom, a poder ser la paraula en català. En un principi proveu a veure si ells són capaços de dir-vos alguna cosa.

La imatge pot ser retallada de revista o bé impresa de l’ordinador, ha de ser petita, poso un exemple sobre un full din 4 perquè veieu més o menys com hauria de ser. Gràcies.

nom