Cursa solidària 2014

El proper divendres 25 d’abril tornem a celebrar una cursa solidària amb els alumnes de tota l’escola. Aquest any volem col·laborar amb el Banc d’aliments ja que la crisi actual està fent que moltes famílies del nostre país estiguin passant una situació complicada. Però, amb els nostres alumnes volem transmetre que: “amb una mica d’ajuda i amb la solidaritat de tots…És possible!” És important conscienciar als nostres alumnes el valor de la solidaritat i del compartir.

Per tot això, des de l’1 fins el 23 d’abril tots aquells que vulguin participar de la cursa hauran de portar un paquet de Kg d’algun aliment (arròs, llegums, pasta) per formalitzar la seva inscripció.

Després, hauran de buscar un espònsor que el patrocini en la carrera i qui abonarà 20 cèntims per volta donada. El diners es recolliran la setmana posterior a la cursa (del 28 d’abril al 5 de maig) i aniran destinats integrament a comprar altres aliments pel recapte.

Finalment, tots els aliments recollits aniran destinats al Banc d’aliments, qui s’encarrega de distribuir-los amb la gent més necessitada.

Gestos de Pau

En el dia a dia tenim molts gestos per la Pau… Quin gest de PAU forma part de la teva vida?

Dia de la Pau: 30 de gener

El dijous 30 de gener, dia de la Pau mostrarem a totes les classes un vídeo fet per alumnes de l’escola titulat GESTOS DE PAU. A més, podem reflexionar sobre quins gestos o accions de cada dia ens poden portar a la PAU i la NO VIOLÈNCIA.
Després, tots els alumnes de l’escola volem fer un gest de PAU que ens uneixi i ens ajudi a rebutjar la violència:

Tocarem el timbre a les 10:45 i tots sortirem als passadissos. Els cursos que estiguin al costat de les escales faran d’enllaç amb els cursos inferiors (es col·locaran baixant les escales). La idea és que tots estiguem formant una cadena humana, agafats de les mans. Quan torni a sonar el timbre intentarem fer un minut de silenci. I per tercera i última vegada tornarem a sentir el timbre per informar que el minut ha acabat, farem un fort aplaudiment i anirem sortint cap el pati.

Bon Dia de la Pau a tothom!!!