ELS ALUMNES DE 5è COMENCEM A PROGRAMAR

A l’escola Sagrada Família (SAFA)de la Llagosta,els alumnes de cinquè estem començant a fer programació de robòtica amb ordinadors. Fem servir tres programes, són:Lightbot, Code.org i l’Scratch.

Lightbot és una programació que t’ensenya els primers passos per programar robòtica, has de posar ordres i llavors el robot es mou segons les ordres que posis per arribar a una bombeta que s’ha d’encendre.

Code es una altre programa com un joc com d’animació amb major dificultat.

També fem servir un altre que es diu Scratch, és un projecte educatiu de llenguatge de programació. Serveix per aprendre a programar a través del joc i l’experimentació i introduir així el pensament computacional.

Van començar a fer programació de robòtica fa algunes setmanes i estem aprenent moltíssim.

Emma Gros 5èC

Sortida Centre Cultural

Avui tots els alumnes de cicle superior hem anat a veure una pel·lícula francesa “La vida d’en Carbassó”, on presenta les dificultats que tenen alguns nens que provenen de famílies desestructurades i han d’anar a viure a centres d’acollilda.

Ens visita Lluis Prats

El dijous 11 de gener ens va visitar l’autor del llibre tap, Lluis Prats.                   Després de les preguntes que vam fer alguns alumnes de 5è , Lluis Prats va sortejar un llibre seu, que justament acababa de sortir. El guanyador va ser l’Ayoub Azelmat de 5é B. Ultimament sempre que els profesors diuen lectura lliure sempre el veig amb el seu llibre nou.

Biel Molina 5è B

Visita autors

La setmana passada vam tenir la visita dels autors dels llibres que hem llegit durant el primer trimestre. Cinquè, va rebre al Lluís Prats, creador de “TAP”, una història molt emocionant que tracta d’un segrest. En canvi, sisè va rebre al Jordi Fenosa, creador de “Bilomba a la vista”, una aventura de pirates.

Totes dues lectures molt recomenables pels nens i nenes de cicle superior!!

Verbs en anglès

Aquesta és la llista de verbs irregulars que ens estudiarem durant el segon i tercer trimestre. N’hi ha molts més però aquests són els que més farem servir. Ja veureu que de mica en mica anirem avançant i aprendrem cinc verbs cada setmana a partir de gener del 2018.

Merry Christmas!!!!

IRREGULAR VERBS

Festival acabat i comencen les vacances

Ja s’ha acabat el festival i els nervis, però ha estat una experiència molt positiva pels alumnes de Cicle Superior. Ara a gaudir de les vacances i a carregar les piles.

Bones festes!

Acrosport

Els alumnes de 5è han estat fent  Acrosport. Han fet figures molt interessants.

L’ Acrosport es pot fer amb parelles o amb grups , com per exemple ens posem

un endavant d’un altre i ens agafem d’un peu i el teu company del peu contrari .

També van participar els nens i nenes de 1r A que van fer alguna figura.

Ha sigut molt divertit fer Acrosport!

Ainoa Ramón Fernández 5è A

Fotos Acrosport

Publicat dins de cinquè | Deixa un comentari

Cinquè A, B i C

Fotografies grups de cinquè!

Atentament,

Tutores de cinquè

Sortida al Museu de la Ciència de Terrassa

Dijous 30 de novembre  l´alumnat de cinquè vam visitar el museu de la ciència de Terrassa .Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre molt sobre els combustibles fòssils, també vam fer un taller de teatre.

Ayoub Tahiri 5èC

FOTOS SORTIDA

Publicat dins de cinquè, Medi | Deixa un comentari

Sortides Sant Cugat/ Centre Cultural

Aquests dies els alumnes de cicle superior han gaudit de diferents sortides, algunes al Centre Cultural de la Llagosta i d’altres a Sant Cugat a veure fragments d’òperes. Les activitats visitades van ser: Allegro VivaceLa extraña Dary i Desconcert.