FINAL DE CURS

El final de curs ha arribat! Ha estat un dia molt emocionant per a tothom!
Aquí us deixem un munt de fotos d’avui! Com sempre, feu “clic” a la imatge de la càmera de fotos!
APROFITEM PER A DESITJAR-VOS UNES BONES VACANCES!

Colònies a Rialp

El passat dimecres 16 de maig, els alumnes de 6è vam anar de colònies a l’Hotel Condes de Pallars, de l’empresa Rosa dels Vents. Ja el mateix dimecres van fer tirolines, quads i lasser tag per les instal·lacions de l’hotel. A la nit van fer un joc per tot el poble, on amb les les llanternes, havien de trobar als monitors que estaven amagats.

Dijous 17 vam fer una excursió per Aigüestortes, on ens van pujar amb els Jeeps fins a l’estany de Sant Maurici.  En el nostre recorreguts d’uns 16 km, vam veure el  diferents cascades, blocs de neu que encara quedaven a la muntanya i com no, diferents daines i cabres que viuen en llibertat en aquell paratge meravellòs.

Finalment, divendres 18 vam fer l’activitat de rafting que va ser molt emocionant i va agradar molt als alumnes que ho van poder fer. Un cop acabat, vam dinar i vam tornar cap a casa!

Tothom va tornar super contents de les colònies i del tracte que ens van oferir els monitors i responsables de l’hotel.

*Els alumnes que van fer fotos, si ens les fan arribar, les penjarem també al blog*

Sortida al Museu d’Història

El passat 24 d’abril els alumnes de sisè vam anar a Barcelona a visitar el Museu d’Història de Barcelona. La sortida ens va agradar molt! Vam fer un petit recorregut, començant des de la prehistòria fins a l’edat moderna, i veient que cadascú, a la seva manera, van introduir petits canvis tecnològics.

A més a més, a la sortida vam anar des de l’hotel W Barcelona fins al Parc de la Ciutadella, passant pel Port de Barcelona.

Visita a l’IES Marina

Avui al matí els alumnes de sisè de l’escola, hem anat a l’IES Marina a fer una visita. La directora del centre ens ha donat la benvinguda i hem fet una petita xerrada a l’àgora. Després, hem pogut visitar algunes aules i compartir el dia a dia en el centre. Finalment, hem fet una foto de record.

TALLER PERCUSSIÓ MALINKÉ

Aquests dies hem tingut a la nostra escola uns músics que pertanyen a l’Associació Cultural INUWALI KI FANY (https://www.inuwalikifany.es). Aquests músics, ens han apropat una mica més a la cultura africana mitjançant algunes cançons i instruments. Ens han portat: el doundouns, el sangbang, el kenkení, el djembé, el balafon, el krin, els cascanyets i el n’goni. Finalment, hem tocat ritmes africans amb els djembes.

>VIDEO<

JORNADES ESPORTIVES INCLUSIVES

El passat dijous vam participar en el projecte de GLOBAL BASKET, on ens han ensenyat les diferències que fem amb el llenguatge i en el joc. A partir de diferents dinàmiques, els alumnes de sisè han experimentat tot allò que ens anaven explicant. Finalment, ens han fet una demostració jugant un partit de basquet on els equips eren mixtes (jugadors de basquet a peu i cadires de rodes).

Els nostres alumnes també han fet servir cadires de rodes, i així poder empatitzar molt més amb els jugadors que les necessiten.

ENGLISH DAY

Benvolgudes famílies! Avui hem celebrat l’ENGLISH DAY.

Hem passat una bona estona tot fent activitats i ballant Country. Fins i tot hem fet un photocall on podeu veure els vostres fills, gaudint de valent!!!

We have celebrated English Day today doing activites and dancing Country Line Dancing. We even had photos taken in a photocall with your children. They enjoyed themselves a great deal!!!!

> FOTOS <

>GOCATGObySAFA<

English Day

English Day is nearly here!!!

Have a look at this fantastic song.

To know more about the USA, click on the following link

CLICK HERE

Carnaval 2018

Ja va passar carnaval, i hem tornat a la normalitat! Ja no portem pentinats divertits, ni barrets, ni pijames… ni anem d’època vestits!

A continuació us posem unes quantes fotos per recordar aquells dies.

Atletisme al Cicle Superior

Els alumnes de Cicle superior hem participat en un campionat d’atletisme on hem fet les següents proves: relleus, carreres de velocitat (100m), salt d’altura, salt de longitud, llançament de pes i llançament de javelina. Després d’unes quantes sessions de pràctica i fer el recompte de punts, l’equip verd va quedar en primera posició, l’equip taronja en segona, l’equip groc en tercera i l’equip blau en darrera posició.

Berta Canalejas i Júlia Cerezo 5é A