Visita a l’IES Marina

Avui al matí els alumnes de sisè de l’escola, hem anat a l’IES Marina a fer una visita. La directora del centre ens ha donat la benvinguda i hem fet una petita xerrada a l’àgora. Després, hem pogut visitar algunes aules i compartir el dia a dia en el centre. Finalment, hem fet una foto de record.

TALLER PERCUSSIÓ MALINKÉ

Aquests dies hem tingut a la nostra escola uns músics que pertanyen a l’Associació Cultural INUWALI KI FANY (https://www.inuwalikifany.es). Aquests músics, ens han apropat una mica més a la cultura africana mitjançant algunes cançons i instruments. Ens han portat: el doundouns, el sangbang, el kenkení, el djembé, el balafon, el krin, els cascanyets i el n’goni. Finalment, hem tocat ritmes africans amb els djembes.

>VIDEO<

JORNADES ESPORTIVES INCLUSIVES

El passat dijous vam participar en el projecte de GLOBAL BASKET, on ens han ensenyat les diferències que fem amb el llenguatge i en el joc. A partir de diferents dinàmiques, els alumnes de sisè han experimentat tot allò que ens anaven explicant. Finalment, ens han fet una demostració jugant un partit de basquet on els equips eren mixtes (jugadors de basquet a peu i cadires de rodes).

Els nostres alumnes també han fet servir cadires de rodes, i així poder empatitzar molt més amb els jugadors que les necessiten.

>FOTOS<

ENGLISH DAY

Benvolgudes famílies! Avui hem celebrat l’ENGLISH DAY.

Hem passat una bona estona tot fent activitats i ballant Country. Fins i tot hem fet un photocall on podeu veure els vostres fills, gaudint de valent!!!

We have celebrated English Day today doing activites and dancing Country Line Dancing. We even had photos taken in a photocall with your children. They enjoyed themselves a great deal!!!!

> FOTOS <

>GOCATGObySAFA<

English Day

English Day is nearly here!!!

Have a look at this fantastic song.

To know more about the USA, click on the following link

CLICK HERE

Carnaval 2018

Ja va passar carnaval, i hem tornat a la normalitat! Ja no portem pentinats divertits, ni barrets, ni pijames… ni anem d’època vestits!

A continuació us posem unes quantes fotos per recordar aquells dies.

Atletisme al Cicle Superior

Els alumnes de Cicle superior hem participat en un campionat d’atletisme on hem fet les següents proves: relleus, carreres de velocitat (100m), salt d’altura, salt de longitud, llançament de pes i llançament de javelina. Després d’unes quantes sessions de pràctica i fer el recompte de punts, l’equip verd va quedar en primera posició, l’equip taronja en segona, l’equip groc en tercera i l’equip blau en darrera posició.

Berta Canalejas i Júlia Cerezo 5é A

ELS ALUMNES DE 5è COMENCEM A PROGRAMAR

A l’escola Sagrada Família (SAFA)de la Llagosta,els alumnes de cinquè estem començant a fer programació de robòtica amb ordinadors. Fem servir tres programes, són:Lightbot, Code.org i l’Scratch.

Lightbot és una programació que t’ensenya els primers passos per programar robòtica, has de posar ordres i llavors el robot es mou segons les ordres que posis per arribar a una bombeta que s’ha d’encendre.

Code es una altre programa com un joc com d’animació amb major dificultat.

També fem servir un altre que es diu Scratch, és un projecte educatiu de llenguatge de programació. Serveix per aprendre a programar a través del joc i l’experimentació i introduir així el pensament computacional.

Van començar a fer programació de robòtica fa algunes setmanes i estem aprenent moltíssim.

Emma Gros 5èC

Sortida Centre Cultural

Avui tots els alumnes de cicle superior hem anat a veure una pel·lícula francesa “La vida d’en Carbassó”, on presenta les dificultats que tenen alguns nens que provenen de famílies desestructurades i han d’anar a viure a centres d’acollilda.

Ens visita Lluis Prats

El dijous 11 de gener ens va visitar l’autor del llibre tap, Lluis Prats.                   Després de les preguntes que vam fer alguns alumnes de 5è , Lluis Prats va sortejar un llibre seu, que justament acababa de sortir. El guanyador va ser l’Ayoub Azelmat de 5é B. Ultimament sempre que els profesors diuen lectura lliure sempre el veig amb el seu llibre nou.

Biel Molina 5è B