ARRENQUEM UN NOU CURS

Bon dia famílies!!

Un any més tornem a trobar-nos a l’escola amb il·lusió i ganes d’aprendre, tots junts, coses noves.
Els vostres fills/es tindran nous reptes a superar i entre tots farem que siguin superats amb alegria, entusiasme i mooolta paciència.

Molt bon inici de curs a tots i totes!

FINAL DE CURS

El final de curs ha arribat! Ha estat un dia molt emocionant per a tothom!
Aquí us deixem un munt de fotos d’avui! Com sempre, feu “clic” a la imatge de la càmera de fotos!
APROFITEM PER A DESITJAR-VOS UNES BONES VACANCES!

MUNTANYA DE SAL – CARDONA

Benvolgudes famílies!

El passat 30 de maig, els nens i nenes de 4t de Primària, vam anar d’excursió a Cardona. Aquesta població és molt coneguda gràcies a la Muntanya de Sal i, al Castell de Cardona.

Durant la visita a la muntanya de sal, hem fet uns quants experiments per a conèixer les propietats de la sal i, els diferents tipus de sal que podem trobar a Cardona. Després, hem baixat a la mina en “microbus”. Hem fet un petit recorregut i, hem quedat meravellats amb la quantitat d’espais, passadissos i estances que s’amaguen dins de la muntanya… i només vam visitar la “primera planta”.

Aquí teniu un enllaç per mirar les fotos!

COLÒNIES A MAS PORTAL (Àger)

Benvolgudes famílies!

Aquí us deixem fotos d’aquests 3 dies inoblidables. Els nens i nenes han fet un munt d’activitats durant el matí, la tarda i…la nit!!! Han gastat moltíssimes energies!

La visita al Parc Astronòmic del Montsec ha estat espectacular. Malauradament, no ens permetien fer fotos a l’interior.

El temps ha estat una mica inestable. Es produïen canvis ràpidament. Feia fred, després calor… Ens ha fet sol, núvol… i ens ha plogut alguna estoneta cada dia!

Per cert, si entre totes les fotos de les colònies que heu fet, trobeu alguna foto que us agradaria compartir amb els companys, porteu-la a l’escola i l’escanejarem per afegir-la a l’àlbum!

TALLER PERCUSSIÓ MALINKÉ

Aquests dies hem tingut a la nostra escola uns músics que pertanyen a l’Associació Cultural INUWALI KI FANY (https://www.inuwalikifany.es). Aquests músics, ens han apropat una mica més a la cultura africana mitjançant algunes cançons i instruments. Ens han portat: els doundouns, el sangbang, el kenkení, el djembé, el balafón, el krin, els cascanyets i el n’goni. Finalment, hem tocat ritmes africans amb els djembes.El més important és la gran connexió entre tots els alumnes i el David que ens feia el taller: molta paciència,molt carinyo envers la cultura africana i l’escola, molta professionalitat en totes les sessions. El fet de ser tan proper a tots i poder interactuar amb els alumnes i mestres a la nostra aula ha sigut molt i motl possitiu. El clima dins de totes les sessions durant els 4 dies i tenir un instrument per participar tots junts inmillorable. La valoració de TOTS els alumnes és d’ Excel.lent….així que pel proper curs repetirem ben segur!!!!!Moltes gràcies David.

descarga

descarga (1)

ENGLISH DAY

Benvolgudes famílies! Avui hem celebrat l’ENGLISH DAY.

Hem passat una bona estona tot fent activitats i ballant Country. Fins i tot hem fet un photocall on podeu veure els vostres fills, gaudint de valent!!!

We have celebrated English Day today doing activites and dancing Country Line Dancing. We even had photos taken in a photocall with your children. They enjoyed themselves a great deal!!!!

Jornades Esportives

L’Ajuntament ha organitzat aquest matí una jornada multiesportiva escolar.

Els alumnes de quart de Primària, han participat aquest matí en la primera Jornada multiesportiva escolar d’aquest curs. L’activitat s’ha desenvolupat al Camp Municipal de Futbol Joan Gelabert i al Pavelló Antonio García Robledo. Sota la supervisió de diferents monitors, els infants han practicat diverses disciplines esportives.

>FOTOS<

XERRADA-TALLER ROBÒTICA

A la nostra escola volem que els nostres infants estiguin prop de les innovacions tecnològiques que van sorgint. Entre una d’aquestes innovacions ens trobem amb les noves propostes educatives en tant la implantació de la robòtica  als centres.

Per això, hem convidat a la nostra escola al Jordi Fernández, membre de l’ Empresa de Robòtica de Abu Dhabi  amb seu social  a Barcelona;  encarregada de la fabricació de les lïnies de producció del sector farmacèutic i d’ alimentació a tot el món.

Els nens de tercer van dissenyar el seu Robot a partir de les explicacions i dels vídeos que ens va presentar i que podeu veure a l’enllaç següent.

Va ser una tarda molt especial i engrescadora. Van aprendre moltes coses super interessants sobre Robòtica.