” Roses ” ( Sortida amb 1r. 2-6-2011 )
03 juny 2011 General, Sortides No hi ha comentarisPrimerament quan vam arribar a Roses després d’un viatge molt curt, des de Castelló, varem deixar les motxilles a la Ciutadella i vam anar a buscar el “Tren-expres ” de Roses que ens va portar al ” Dolmen” de la ” Creu d’en Cobertella ” ( el més gran de Catalunya ).
Per arribar-hi, varem fer una bona passejada tot observant el port, el far, el castell de la Trinitat, la cala de Canyelles i des del Puig-Rom vam veure una bona panoràmica de Roses i la plana de l’Empordà.
Al Dolmen vam esmorzar i vam escoltar una petita explicació.
Després el tren ens va tornar a la Ciutadella, on vam realitzar un taller : ” Històries d’en Milfulles “, on ens van parlar dels ibers, els grecs i els romans.
Ens vam quedar a la Ciutadella a dinar i a jugar una estona. Després de menjar a jugar i finalment varem tornar a Castelló.
Plàstica: ” Els ratolins “
25 maig 2011 2n. Cicle inicial, General No hi ha comentarisVam fer una família de ratolins amb cartolina, llana i gomets. Mireu els resultats.
Treball d’Agenda-21
25 maig 2011 2n. Cicle inicial, General, Sortides No hi ha comentarisVam anar al “Passeig de les oques” i vam baixar al riu a fer l’observació de la natura. Tal i com podeu veure vam recollir diferents plantes que es fan vora el riu.
E.F ( Treball d’expressió corporal )
11 maig 2011 2n. Cicle inicial, General No hi ha comentarisObserveu quines lletres i números hem fet amb el nostre cos.
Colònies amb els alumnes de 2n. de C.I
28 abril 2011 General, Sortides No hi ha comentarisEls dies 13,14 i 15 d’Abril els alumnes de 2n. de Cicle inicial, van anar a la casa de colònies ” La Perdiu ” de Cabanas.
Van estar envoltats de tot tipus d’animals, com ara : cabres, ponis, gallines, oques,…. i van poder gaudir de la natura i observar a més de participar, amb l’hort de la casa.
Durant aquests tres dies van realitzar diferents tallers, com : fer galetes; buscar plantes aromàtiques i fer una petita bossa per dur a casa i posar-la allà on més els hi agradi; fer un cistellet i realitzar un parell de jocs d’enginy amb trossos de fusta. Vam munyir una cabra, fer algun joc de nit, vam cantar moltes cançons… van poder experimentar amb un petit rocòdrom i jugar a altres jocs quelcom més clàssics com ara el fúlbol.
L’experiència va resultar molt engrescadora , a més de relacionar-se amb els seus companys/es, tutores i mestres especialistes d’anglès i educació física i millorar la convivència diària.
St. Patrick
30 març 2011 General Desactiva els comentarisEl dijous 17 de març vam celebrar el dia de St. Patrick a anglès. Vam venir vestits de verd i els nenes i nenes de 6è. ens van venir a explicar llegendes i tradicions al voltant d’aquesta diada.
Cloenda
10 març 2011 General, Projecte d'alimentació No hi ha comentarisCom a fi de festa i de projecte, tots aquells alumnes de l’escola que han volgut ens han portat algun tipus de pastís per poder compartir entre tots nosaltres.
Mireu quina quantitat de menjar que hi havia !!!! i què bo està !!!!
Altres activitats : enqüesta de les verdures, treball de plàstica, la piràmide de l’alimentació…
25 febrer 2011 General, Projecte d'alimentació No hi ha comentarisDibuix de xocolata
25 febrer 2011 General, Projecte d'alimentació No hi ha comentarisMireu que guai !!!! hem dibuixat amb xocolata.
