Activitats últims dies del trimestre

DIUMENGE 18 DE DESEMBRE

• A les 2/4 de 5 de la tarda – concentració a la plaça de la Basílica
  • A les 5 CANTADA DE NADALES– tots els nens i nenes, que hi vulguin participar, hi estan convidats. Es cantarà una  Nadala que han preparat tots a l’escola (de 1r a 6è).
  • Tot seguit faran una flashmob– L’han preparat a l’escola (1r a 6è)- Han de portar una peça de roba o un detall de color vermell.
  • Tots seguit XOTScolatada en benefici de la Marató de TV3

DIMECRES 21 DE DESEMBRE

• A les 11 – Alumnes de l’institut de Castelló faran un concert de nadales dirigit als alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior, en el gimnàs de l’escola.
  • A les 3 – Els Patges Reials ens visitaran a l’escola.

DIJOUS 22 DE DESEMBRE

• De 9 a 11 – a les classes es farà cagar el Tió, es farà l’amic invisible… Es repartiran les notes, treballs de Nadal…  Els més grans faran un esmorzar conjunt…
  • 11.30h – Es farà la cantada de NADALES en el pati de l’escola. Tots els pares,  mares i familiars  que ens vulguin acompanyar podran venir.
  • 13h – Tothom cap a casa.

Bon Nadal 2016 i Bones Festes!!!!

L’escola tornarà a començar el DILLUNS 9 DE GENER DE 2017