AGENDA – 3r trimestre

DOCUMENTACIÓ CURS 2016-2017

Fins al divendres 10 de juny es recollirà la documentació del nou curs escolar.

– Confirmació de plaça.

– Precomanda de llibres, bata i material escolar.

– Sol·licituds de transport, menjador i acollida matinal.

– Sol·licitud de beques de menjador i de transports escolar.

– Quotes de material comú, AMPA, i socialització de llibres de text (fins al 17 de juny).

PREMIS ÒMNIUM CULTURAL

La festa de lliurament de premis,del 37è Concurs per a la Joventut de l’Alt Empordà, tindrà lloc diumenge 15 de maig a les 6 de la tarda al Teatre Municipal El Jardí de Figueres, en el que es podrà gaudir de l’actuació de la Coral de l’institut Ramon Muntaner de Figueres amb l’acompanyament del pianista Pere Puig.

CONTES PER RELLEUS

– Activitats dels alumnes de 4t.

– El dijous 2 de juny es farà a la cloenda de l’activitat. Alumnes, mestres, l’escriptora Mariona Masferrer i representant dels SEAE i de l’Ajuntament ens reunirem a la Sala Gòtica de l’Ajuntament de Castelló.

Cada alumne tindrà  imprès el seu conte.

– Podeu trobar tota la informació en el bloc CONTE PER RELLEU o bé clicant directament en aquest enllaç:

CONTE PER RELLEUS 2016

CANTÀNIA

– Alumnes de 6è.

– Durant el 2n i 3r trimestre del curs treballaran la cantata BADAUA: Les desventures de Mimi.

– La representació es farà al teatre Jardí de Figueres el diumenge 22 de maig a les 6 de la tarda.

– Podreu trobar més informació clicant a aquest enllaç:

CANTÀNIA 2016

CALENDARI MATRÍCULACIÓ curs 2016-2017

– DIES:             del 13 al 7 de juny

Podeu trobar més informació a:

PREINSCRIPCIÓ i MATRICULACIÓ 2016-2017