Monthly Archives: març 2012

Sortida al teatre: La cigala i la formiga

Els nens i nenes d’infantil ens ho hem passat pipa al teatre. Era una obra molt divertida d’una formiga molt treballadora i una cigala que no volia fer res.

Hem vist les titelles molt boniques i molt grans i sobretot hem cantat i rigut molt.

Aquí us passem la cançó de les formiguetes perquè la canteu junts a casa….:

Al teatre no hem fet fotos però mireu que bé ens ho hem passat dinant al parc….