Monthly Archives: novembre 2011

Els artistes de P4

A l’escola tenim uns grans artistes!!! Són els nens i nenes de la classe dels Gats i dels Gossos. Hem començat els tallers i estem aprenent diferents tècniques, l’escultura i la pintura.
Per fer l’escultura cada artista ha pensat el que volia fer i després ho ha portat a la pràctica mitjançant diferents materials, han quedat unes obres d’arts guapíssimes!!!
La pintura s’ha treballat a partir d’un pintor molt conegut, Kandinsky. Aquest pintor va realitzar diferents obres d’art inspirades en els cercles, nosaltres les hem estudiat, les hem observat i finalment hem fet les nostres pintures!!

Voleu veure les nostres creacions i gaudir com nosaltres ho hem fet!!!!

Mussols i Ratolins al taller de titelles.

Els més petits de l’escola hem fet la nostra primera sortida i ens ho hem passat d’allò més bé!!! Ha estat un matí ple de noves experiències, hem pujat a l’autocar, ens ha portat fins el taller de titelles on hem vist una representació d’ombres, hem manipulat titelles de dit, titelles de mà… i hem pogut fer la nostra pròpia titella!!!! Ha estat fantàstic, aquí us mostrem un petit recull dels millors moments del matí!!!