Monthly Archives: maig 2011

Excursió Apicultura P5

Ei, famílies!

Com ja sabeu, aquest dilluns vam estar al càmping “El Pasqualet” de Caldes de Montbuí per aprendre moltes coses de les abelles! Tot i que a l’escola ja n’havíem estat parlant uns quants dies abans, no us creurieu la de coses que vam fer i aprendre allà!

Vam veure un vídeo, vam tastar tots els productes que fan les abelles, vam passejar pel bosc per veure com xuclen el nèctar de les flors, vam “fabricar” una espelma amb la seva cera i fins i tot vam fer d’apicultors! Ens vam posar la màscara i els guants perquè no ens piquessin les abelles i les vam anar a visitar a casa seva, al rusc, per veure com treballaven i com vivien. I no vam tenir cap por que ens piquessin, perquè vam aprendre que només piquen quan les molestem!

Fent tot això vam acabar una mica cansats, però encara ens van quedar ganes de jugar una estona abans de tornar cap a l’escola. Va ser una excursió molt interessant!

Visitem la granja Can Jordi!!

Musols i Ratolins estem treballant els animals que hi ha a la granja i per ajudar a treballar-ho hem anat d’excursió a la granja Can Jordi de Rubí. Ens ho hem passat molt bé!!!

Em pujat a cavall, en un carro, hem vist conillets, galls, gallines, i moltes més aus, hem conegut els porquets Maria i Mario, a la vaca Paca i a uns rucs molt divertits!

Tots hem gaudit molt d’aquest dia, ho voleu veure??