AMB ULLS DE NEN/A

Hem de tenir molt present que la imatge juga un paper molt important en la vida dels alumnes que tenim actualment a les nostres aules. Des de ben petits disposen del mòbil dels pares o tauletes que saben fer servir a la perfecció.  Per aquest motiu, trobo interessant fer un petit racó a l’aula amb les creacions fetes amb una càmera. Podríem fer-les ara, amb l’arribada de la primavera, per descobrir els canvis que s’estan produint al nostre entorn. Jo ho faria en petit grup i posaria les creacions a la pantalla digital perquè tothom pogués observar les fotografies que han fet els diferents companys/es. També he pensat fer una racó de la nostra escola. A la nostra escola tenim diferents plantes a les quals poques vegades accedim els d’educació infantil.  Seria interessant distribuir-nos per grups i observar i fotografiar tot el que ens semblés interessant i que descobrim a les diferents parts de l’escola. Després les podríem enganxar al nostra racó i escriure, ja que som de P5, les aules o espais que hem descobert amb la nostra recerca.  Hem de tenir molt present que la mirada d’un nen/a a través d’una càmera no és la mateixa que la nostra, que a ells/es els interessarà més o els hi cridarà l’atenció unes altres coses i descobrirem coses molt interessants al observar les seves creacions.

Dolors

Hola, soc Dolors, treballo a educació infantil en una escola de Sabadell de dues línies. Aquest curs faig de tutora a P5. Tinc un total de 26 alumnes. Tots els alumnes es coneixen des de P3, però aquest curs s’ha incorporat una alumna nova.

Els taurons

Som la classe del taurons i estem aprenent moltes coses. Què mengen? quants tipus hi ha? com respiren? … Per això hem creat un racó a l’aula amb tot el material que hem anat portant a l’escola. Hem guarnit la nostra porta perquè tothom sàpiga quina és la nostra classe.

La nostra porta