ALUMNES DE BATXILLERAT, PER AMOR A L’ART

18/11/11. Dissabte. Teatre Auditori de Granollers. Alumnes de batxillerat de l’Institut Vil·la Romana després de veure la posada en escena amb interpretació prodigiosa (Arquillué, Orella, Villanueva) de l’obra Art de Yasmina Reza. Goig de compartir la passió pel teatre i la cultura!Alta cultura, reflexió sobre l’art, les actituds i les relacions humanes amb to de comèdia. Les rialles dels espectadors han estat constants a la sala gran del TAG, pràcticament plena. La satisfacció del públic, també la nostra,  es palesava en l’ambient, les expressions i els rostres.

4 thoughts on “ALUMNES DE BATXILLERAT, PER AMOR A L’ART

1. Anna Sáez

Pel que fa als protagonistes, els tres protagonistes els interpreten actors de primera, que és difícil veure junts. Pere Arquillué, Francesc Orella i Lluís Villanueva.
    Pere Arquillué, el coneixia de la sèrie: La Riera (una telenovel·la de TV3).
    Francesc Orella, el coneixia per la famosa sèrie de TV3, Merlí. En canvi Lluís Villanueva, no el tenia present, va ser un cop acabada la representació que vaig caure que sortia a la sèrie de Plats bruts.

L’argument de l’obra és prou clar: tres amics que porten 15 anys junts que es discuteixen al voltant d’un quadre absolutament blanc, pel qual en Sergi ha pagat una fortuna.
    El quadre és l’excusa per mostrar-nos que l’amistat que han mantingut durant tants anys ha amagat petits retrets que s’han anat callant … I que tots tres s’han anat allunyant.

Fent referència a l’escenari, és simple, amb dos mobles i poc més. Però trobo que no fa falta res més ja que el muntatge és àgil i l’obra no decau en cap moment. L’obra està basada en diàlegs ràpids.

Al llegir-me l’argument no va ser una obra que em cridés massa l’atenció, i l’impuls per anar-hi va ser pels actors que la representaven. No sóc d’anar a mirar obres de teatre, però aquesta comèdia m’ha semblat molt entretinguda i gens aburrida! Si no haguès anat a veure-la estic segura que m’haguès penedit.
    Crec que haurieu d’organitzar més sortides com aquesta d,’anar al teatre a veure obres, sempre va bé tenir una mica de cultura!

2. Jordi Domingo Cerdan

Bon dia,
    Des del Departament de Comunicació del Districte d’Horta-Guinardó, de l’Ajuntament de Barcelona, estem editant un llibre sobre els Ateneus d’Horta que inclou referències a altres ateneus de Catalunya. L’autora del llibre ens ha demanat que gestionem els drets d’algunes imatges que ha trobat a Internet per si és possible afegir-les al llibre. Entre elles està la que vau publicar en aquest blog: http://blocs.xtec.cat/rosasagales/files/2010/03/biblioteca2.jpg
    Si us sembla bé, podeu envieu-me un correu a l’adreça que us he facilitat al qüestionari d’aquesta nota.
    Disculpeu que faci servir el comentari a una entrada del blog, però no he trobat altre manera de contactar.
    Una cordial salutació,

3. Jordi Permanyer

Em va encantar l’obra.
    Vam riure moltíssim i realment els actors eren fabulosos!
    La recomano veure.