Escape room “La Fada Cinta”

El gran dia ha arribat!! Després de preparar el escape room durant tota la setmana i haver fet simulacres amb companys i professors, arriben els alumnes de cinquè de primària per fer-lo. Els alumnes de primària estan acusats de robar la Fada Cinta i han de demostrar que són innocents. Aquest projecte representa un repte pels alumnes organitzadors perquè ells han creat tot l’escape room des de zero: temàtica, fil conductor, proves, han treballat en grups i individualment. El seu projecte va dirigit a alumnes de cinquè de primària per així col·laborar amb un altre centre i perquè els nostres alumnes dissenyin l’escape room pensant en un públic objectiu diferent a companys de la seva edat o del seu centre.