La veu dels alumnes de 2n d’ESO

Els alumnes de 2n ESO que han realitzat els projectes també van quedar força satisfets. És veritat que durant la setmana hi va haver alguns problemes de coordinació i alguns moments de picabaralles pel repartiment de la feina o la seva organització. Però, arribat el dia de la posada en marxa, tothom va quedar satisfet i content amb el treball fet.

Els vam demanar que fessin una autoavaluació a partir de l’esquema de diana que mostra el document adjunt. El primer que cal destacar és la sinceritat amb què van respondre, ja que cadascú va ser conscient dels seus punts febles i forts i dels dels altres.

És veritat que la realització del projecte va aportar poques coses als alumnes pel que fa als continguts curriculars considerats més acadèmics, però, en canvi, va ser beneficiós pel que fa a la creativitat, la coordinació i creiem que va contribuir força a la cohesió del grup.