ESPERANT LA NOVA WEB.

ESTEM TREBALLANT EN LA CONSTRUCCIÓ D’UNA NOVA WEB, AMB UNA IMATGE BEN RENOVADA.

MENTRES PER QUALSEVOL DUBTE US PODEU DIRIGIR AL CORREU DE L’ESCOLA    a8041726@xtec.cat

O PERSONALMENT A SECRETARIA.

MOLTES GRÀCIES PER LA PACIÈNCIA.

BEISBOL A L’ESCOLA

Enguany a educació física hem tingut el plaer de tenir en George. Un ex-jugador del Futbol Club Barcelona de beisbol. Ens ha ensenyat moltes coses, hem practicat aquest esport i ens hem divertit molt. Estem molt contents de que hagi vingut. Gràcies, George.

L’Escola Roc Blanc de Viladecavalls guanya el primer premi dels Jocs Florals de Catalunya al Vallès Occidental.

L’alumne Joan Flores Ubals, de 5è de primària de la nostra escola ha estat guardonat amb el Primer premi dels II Jocs Florals de Catalunya de la seva categoria.
El seu escrit passarà automàticament a la darrera fase del concurs on competirà amb els guanyadors de la resta de comarques de tota Catalunya.
“Atrapats en un altre món” és la història d’uns alumnes d’escola que durant l’hora de l’esbarjo, cauen per un forat i van a parar a un món paral.lel dominat pels micos i ja va ser una de les obres seleccionades al concurs de l’escola del Dia de St. Jordi, valorada sobretot per la seva originalitat.

SANT JORDI 2015

A continuació, podreu gaudir de les danses que vam ballar el dia de Sant Jordi.

Tot seguit podreu gaudir de l’obra de teatre dels nostres alumnes de 5è:

Finalment, podeu gaudir de totes les fotos fetes durant la festa:

5 MINUTS DE SOLIDARITAT.

Avui, hem sortit al pati de l’escola a les 11 hores per fer 5 minuts de silenci com a acte de solidaritat amb la comunitat educativa pels greus fets ocurreguts ahir a l’institut Joan Fuster de Barcelona. Esperem que no es torni a repetir mai més!