JOCS D’AIGUA

AMB AQUESTS DIES DE CALOR, AQUESTA ACTIVITAT ERA MOLT ESPERADA! AQUEST MATÍ ENS HEM FET UNA BONA REMULLADA FENT JOCS D’AIGUA AL PATI. ENS HO HEM PASSAT SUPER BÉ FENT GUERRA D’AIGUA, EXPERIMENTANT AMB DIFERENTS MATERIALS I JUGANT AMB GLOBUS. TAMBÉ HEM GAUDIT UNA BONA ESTONETA PRENENT EL SOL I XERRANT AMB ELS COMPANYS ESTIRATS A LA TOVALLOLA.

HA ESTAT UN MATÍ BEN FRESQUET!!!

SORTIDA A LA PLATJA

VAM ANAR A PASSAR UN MATÍ A LA PLATJA DE MATARÓ. ALLÀ VAM PASSAR UNA BONA ESTONA JUGANT AMB LA SORRA, FENT CASTELLS, ENTERRANT A COMPANYS, FENT TORRES HUMANES, JUGANT AMB PILOTES DE PLATJA… A MÉS ABANS DE MARXAR I PER PASSAR UNA MIQUETA LA CALOR, ENS VAM REMULLAR ELS PEUS.

VA SER UN BON MATÍ, ON ENS HO VAM PASSAR MOTL BÉ I VAM ARRIBAR BEN CANSATS!!!

CONTE SANTI

UNA TARDA VAN VENIR ELS NOIS I NOIES DE LA FUNDACIÓ MARESME A PRESENTAR-NOS EL NOU CONTE DEL SANTI: HA PASSAT UNA ABELLA!

UN CONTE MOLT MACO,QUE VAN INTERPRETAR A LA SALA GRAN. A MÉS, TAMBÉ ENS VAN ENSENYAR UN PARELL DE CANÇONS ON HAVÍEM DE FER ALGUNES PARAULES EN LLENGUA DE SIGNES.  ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ JUNTAMENT AMB ELS NOIS DE LA FUNDACIÓ I AMB TAMBÉ AMB ELS COMPANYS DE PRIMER.

FEM EDUCACIÓ FÍSICA AMB ELS PADRINS

L’ALTRE DIA VAM FER UNA CLASSE D’EDUCACIÓ FÍSICA BEN DIFERENT, JA QUE ENS VAN ACOMPANYAR ELS NOSTRES PADRINS. VA SER UNA TARDA DE MOLTA CALOR, PERÒ AL MATEIX TEMPS MOLT DIVERTIDA FENT DIFERENTS JOCS I PLENA DE RIURES. ENS ENCANTA FER ACTIVITATS AMB ELS NOSTRES PADRINS. VAM ACABAR LA TARDA FENT EL NOSTRE JOC PREFERIT, NO SABEU QUIN ÉS? DONCS MIREU, MIREU…

EDUCACIÓ FÍSICA AMB ELS PADRINS

COLÒNIES CASTELL VELL

EL 4 I 5 DE MAIG TOTS ELS ALUMNES D’EDUCACIÓ INFANTIL VAM ANAR DE COLÒNIES AL CASTELL VELL DE LLINARS. ALLÀ VAM GAUDIR DE DOS DIES DE CIRC MEDIEVAL, FENT UN MUNT D’ACTIVITATS DIFERENTS. VAM VEURE ESPECTACLES DE PALLASSOS I MÀGIA, VAM FER LES NOSTRES PRÒPIES MALABARS, APRENDRE A FER D’EQUILIBRISTES, VAM FER DIFERENTS JOCS I FINS I TOT UNA GUERRA DE FARINA, QUE ENS VA ENCANTAR. PER LA NIT ENS HO VAM PASSAR D’ALLÒ MÉS BÉ AMB ELS LOTS I COMPARTINT HABITACIÓ AMB ELS NOSTRES AMICS.
VAN SER DOS DIES PLENS D’ACTIVITATS, ON VAM COMPARTIR I APRENDRE COSES NOVES. ENS HO VAM PASSAR GENIAL!!

FOTOS COLÒNIES CASTELL VELL

LECTURA CEL OBERT

PER CELEBRAR LA DIADA DE SANT JORDI, QUE AQUEST ANY CAU EN DIUMENGE, EL DIJOUS 20 D’ABRIL VAM SORTIR TOTS AL PATI PER COMPARTIR ELS CONTES QUE HAVÍEM PORTAT DE CASA.

HA ESTAT UNA ACTIVITAT PER FOMENTAR EL GUST PER LA LECTURA I PER APRENDRE A COMPARTIR COSES QUE SÓN NOSTRES AMB ELS ALTRES.

HEM GAUDIT MOLT D’AQUESTA EXPERIÈNCIA I HA ESTAT MOLT ENRIQUIDORA!!!

FOTOS LECTURA CEL OBERT

ACTIVITAT DE SANT JORDI A LA BIBLIOTECA A.COMAS

TOT TORNANT DE LES VACANCES DE SETMANA SANTA, EL DIMARTS 18 D’ABRIL A LA TARDA, VAM ANAR A LA BIBLIOTECA ANTONI COMAS, JA QUE ENS HAVIEN PREPARAT UNA ACTIVITAT MOLT ESPECIAL…

UNA NOIA MOLT SIMPÀTICA ENS VA EXPLICAR UN CONTE MOLT DIVERTIT ON TOTS VAM PODER SER PART DE LA HISTÒRIA I PARTICIPAR-HI.

ENS HO VAM PASSAR D’ALLÒ MÉS BÉ!!!

FOTOS ACTIVITAT BIBLIOTECA A.COMAS

MONES DE PASQUA!!!

EL DIA 6 D’ABRIL TOTS ELS NENS I LES NENES D’INFANTIL VAM FER PER CLASSES LES MONES DE PASQUA.

PEL MATÍ VAM FER LA MASSA DE LA COCA, BARREJANT TOTS ELS INGREDIENTS NECESSARIS. DESPRÉS HO VAM POSAR TOT EN DOS MOTLLES I LI VAM PORTAR A LA CUINERA DE L’ESCOLA PERQUÈ LES POSÉS AL FORN.

A LA TARDA LES VAM DECORAR ENTRE TOTS I TOTES, POSANT CREMA DE CACAU, PLOMES I OUS DE XOCOLATA.

VAN QUEDAR XULÍSSIMES!!!

EL DIVENDRES 7 D’ABRIL A LA TARDA, VÀREM SORTIR TOTS AL PATI PER MENJAR-NOS LES COQUES QUE HAVÍEM FET!

ESTAVEN BONÍSSIMES!!!

FOTOS MONES DE PASQUA

EXCURSIÓ AL PARC DE CAN SOLEI I CA L’ARNÚS

EL 28 DE MARÇ TOTS ELS NENS I LES NENES D’INFANTIL DE L’ESCOLA VAM ANAR D’EXCURSIÓ A UN PARC MOLT GRAN DE BADALONA.

ALLÀ HI HAVIA UN MUNT DE COSES PER FER I PER JUGAR.

PRIMER VÀREM ESMORZAR TOTS JUNTS I VAM JUGAR UNA ESTONETA. MÉS TARD VAM ANAR A FER UNA VOLTA PER INVERTIGAR TOTS ELS RACONETS QUE AMAGAVA EL PARC.

PER L’HORA DE DINAR TOTS VAM TREURE LES NOSTRES CARMANYOLES I ENS VAM MENJAR ELS NOSTRES SÚPER DINARS PREPARATS PER LES NOSTRES FAMILIES.

QUAN VAM ACABAR DE MENJAR VAM SEGUIR PASSEJANT FINS A TROBAR UNA ZONA MOLT BONICA ON HI HAVIA UN ESTANY AMB ÀNECS, PONTS, HORTS I FINS I TOT UN HOTEL PER INSECTES!!!

PER ACABAR, L’AUTOCAR ENS VA VENIR A BUSCAR I VAM TORNAR A L’ESCOLA!

VA SER UN DIA MOLT DIVERTIT I TOTS I TOTES VAM ACABAR MOLT, MOLT CANSATS!!