P4 visita la biblioteca Antoni Comas

DIVENDRES 9 D’OCTUBRE VAM ANAR A FER UNA VISITA A LA BIBLIOTECA ANTONI COMAS. LA GEMMA I LA TORTUGA MARINA ENS VAN ENSENYAR I EXPLICAR COM FUNCIONA LA BIBLIOTECA, DESPRÉS ENS VAN EXPLICAR UN CONTE SOBRE LA LLUNA I VAM FER ALGUNES ENDEVINALLES. DESPRÉS VAM TENIR UNA ESTONETA PER MIRAR CONTES LLIUREMENT. ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ!

BIBILIOTECA 1R

ELS DIVENDRES, ELS ALUMNES DE 1R VAN A LA BIBLIOTECA: ÉS UN LLOC ON SABEN QUE HAN D’ESTAR TRANQUILS, PARLAR EN VEU BAIXA, ON PODEN MIRAR O LLEGIR ELS CONTES QUE VULGUIN (TOT POSANT UN PUNT DE LLIBRE EN EL LLOC ON HAN AGAFAT EL CONTE, PER DESPRÈS PODER-LO TORNAR A GUARDAR), ETC. EN DEFINITIVA, ÉS UNA ESTONA ON APRENEN A AGAFAR GUST PER LA LECTURA I A INTRODUIR-SE EN DIFERENTS HISTÒRIES.

COMENCEM NOU CURS!!! (2014-15)

US INFORMEM QUE LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA, AL LLARG DE TOT EL CURS, ESTARÀ OBERTA TOTS ELS DIMARTS DE 17 A 17:30. EN AQUESTA ESTONA, ELS ALUMNES PODEN FER-HI CONSULTES I EMPORTAR-SE LLIBRES DE PRÉSTEC, PER LLEGIR TRANQUIL·LAMENT A CASA DURANT DUES SETMANES.
US ANIMEM A FER-NE ÚS, JA QUE ELS VOSTRES FILLS I FILLES HI PODEN TROBAR MOLTS LLIBRES INTERESSANTS, TANT PER GAUDIR DEL PLAER DE LA LECTURA, COM PER COMPLETAR L’ESTUDI D’ALGUN TEMA TREBALLAT A CLASSE.
TROBAREU UNA CARTELLERA DAVANT LA PORTA AMB INFORMACIÓ SOBRE ACTIVITATS ORGANITZADES PER LES BIBLIOTEQUES PÚBLIQUES DE MATARÓ: ANTONI COMAS I POMPEU FABRA. NO OBLIDEU QUE SÓN OBERTES A TOTHOM I GRATUITES.
US ESPEREM A TOTS!!!!

COMENÇA UN NOU CURS

LA COMISSIÓ DE LA BIBLIOTECA INFORMA

• Obrim la biblioteca i fem servei de préstec tots els dimarts i dijous de 17 a 17,30h. Animeu-vos, que hi ha llibres de tota mena i per a totes les edats.
  • Els alumnes de cinquè i sisè tenen servei de préstec cada setmana dins de l’horari lectiu. És important que a casa cuidin molt bé els llibres de la biblioteca i els retornin a temps.
  • Durant el curs hi haurà diverses exposicions temàtiques per treballar als diversos nivells: ara mateix en tenim una de poesia.
  • A la porta de la biblioteca trobareu informació de tallers i activitats a les diverses biblioteques públiques de Mataró. Hi podeu passar estones molt interessants.

BONA LECTURA PER A TOTHOM!!