Un projecte que encara ha de començar

Bon dia a tothom.

Em dic Alex Ruana, alumne de les Carmelites des dels 2 anys. Es podria dir que he passat gran part de la meva vida a l’escola. El curs que ve estudiaré Enginyeria electrònica industrial i automàtica a la URV, un camí que em conduirà al món de la robòtica.

M’agrada tot el que te relació amb la robòtica, i en aquestes dues setmanes he intentat transmetre aquests valors al nois i noies, i crec que ho he aconseguit. Tothom s’ha esforçat de valent, i he de dir que tot el que feien era difícil, però amb esforç i dedicació han acabat guanyant. Això de la robòtica a l’escola només és el principi d’un gran trajecte.

Marxo tranquil de l’escola, perquè sé que hi ha alumnes amb potencial per a la robòtica, i així poder tenir reconeixement als campionats que els espera. Poc a poc l’escola inverteix més en tecnologies, així es qüestió de temps que tot evolucioni. Les pròximes generacions, aniran fent més i més, us ho asseguro.

La unió fa la força.

Alex Ruanaalex