Photos and videos!

Hello!

Aquí teniu fotos i vídeos de quan el nostre alumnat de la promoció 2009-2018 feia EI 3, EI 5 i 1r.

Enjoy!!

EI3: https://drive.google.com/drive/folders/1LcbQa3xOFvWRGatYEunOLjfUbyOKB-o8?usp=sharing

EI 5:

1r:

Publicat dins de Remember... (old videos), SONGS | Deixa un comentari

Our animals 3r

Els nens i nenes de 3r, després d’aprendre un munt d’informació sobre animals en anglès, han creat aquests posters tan cool i els han presentat a la resta de la classe.

Per fer aquests posters han hagut de:

• treballar amb el seu grup de treball cooperatiu
  • escollir l’animal
  • buscar informació
  • crear el poster
  • preparar la presentació
  • presentar-ho davant de la classe

Aquí podreu veure les fotos

Enjoy!!

Publicat dins de Cicle Mitjà | Deixa un comentari

We are 5A

Aquest curs estem fent un projecte amb una escola de Finlàndia.

Aquí tenim els videos de presentació que vam fer pel projecte i els hi vam enviar. https://padlet.com/edmodorivo/rwyojwwkm5yg ells/es

Ells i elles ens van enviar unes cartes a on també es presentaven.

Ens van agradar molt!

Publicat dins de Cicle Superior, Projects | Deixa un comentari

Animals everywhere 3r

A 3r estem recordant molts animals i aprenent moltes coses noves i interessants sobre un munt d’ells de tot el món.

Amb la pàgina web i vídeos del National Geographic for Kids, podem trobar més informació, a més de poder veure unes imatges increïbles!

Aquí teniu l’enllaç compartit!

National Geographic for Kids

Publicat dins de Cicle Mitjà | Deixa un comentari

Days of the week

Tant a 1r com a 2n, no ens oblidem de mirar quin dia de la setmana és in English!! I una de les millors maneres de fer-ho és cantant! Per això fem servir una cançó molt divertida!

Aquí teniu l’enllaç per poder cantar-la també a casa.

Have fun!!

Days of the week Song

Publicat dins de Cicle Inicial, SONGS | Deixa un comentari

Shrek theatre

El dilluns 11 de desembre, anirem amb les classes de 4t a veure una obra de teatre coneguda per molts de nosaltres.

Es tracta d’una adaptació de la pel·lícula Shrek. Aquesta obra de teatre no deixa de costat la banda sonora i és per això que volem compartir una de les cançons més famoses relacionades amb aquest film, per a que la practiqueu durant aquests dies.

Come on! Don’t be shy and sing!!

Publicat dins de Cicle Mitjà, SONGS | Deixa un comentari

Emotions and feelings a 2n

A segon hem après com poder expressar les nostres emocions i sentiments en anglès.

Hem llegit contes, hem fet mímica i hem trobat un “chant” que recull tot aquest nou vocabulari.

Podeu continuar repassant-lo a casa!

Do sports!

A 3r hem estat aprenent moltes coses dels esports:

• com es diuen els esports que practiquem,
  • quins ens agraden més o quins no ens agraden tant,
  • quins podem fer o encara no,
  • vam escoltar una història d’una nena que li agradava jugar a futbol,
  • la importància de practicar esport,
  • inclús vam practicar algunes activitats d’escalfament que podem fer en qualsevol moment del dia!

Aquí trobareu un vídeo d’esports que ens vam animar a cantar.

Enjoy!

Publicat dins de Cicle Mitjà, SONGS | Deixa un comentari

States of Water

Aquesta setmana amb els nens i les nenes de 1r, i aprofitant aquesta calor, hem volgut veure els diferents estats de l’aigua i en English!!
Mireu que bé ens ho hem passat dibuixant amb un ice, que després s’ha convertit en water i finalment hem vist com el nostres dibuixos “desapareixien” en forma de vapour.

Esperem que us agradi!!

Playing with Shadows

L’any passat ens va agradar tant l’activitat de jugar amb les ombres, que quan ha arribat el bon temps hem volgut tornar-la a repetir amb els nens i nenes de 2n.

Per fer aquestes ombres, primer vam investigar amb l’ajuda d’en Peep i els seus amics , com podrien fer les nostres ombres i què necessitaven.

Així, vam practicar a la classe fent ombres d’animals amb les nostres mans… però al següent dia vam voler fer-ho més gran, i utilitzant el nostre cos, vam fer les lletres de l’alfabet (que ja coneixem molt bé en anglès!!) amb les nostres ombres.
I quan el sol s’amagava, doncs vam fer les lletres amb el nostre cos!

A veure si podeu reconèixer totes les lletres que vam fer!!