SORTIDA – CAN XERCAVINS

Les aules de 3r hem realitzat la sortida a Can Xercavins en dies diferents. En Rafel Bosch ha estat el nostre guia en aquesta sortida, pertany al grup Rubí d’arrel.

A nosaltres la sortida ens ha agradat molt perquè hem après moltes coses d’aquest bosc que està al costat de la nostra escola.  Vam fer activitats com: reconèixer petjades de diferents animals, classificar fulles d’arbres, arbustos, plantes i lianes, escoltar i reconèixer els sons de diferents ocells i una classificació dels porcs senglars que ens podem trobar.

HA ESTAT UNA SORTIDA IMPRESSIONANT.

Publicat dins de General | 1 comentari

Sortida Puigmadrona

Finalment el temps ens ha deixat anar d’excursió al Puigmadrona!

Ens encanta anar allà, busquem plantes, arbres i flors, construïm cabanes, compartim amb els companys de tot el cicle un dia molt especial. Finalment els nens de segon vam pujar al cim.

Un gran dia!!!

Fotos Puigmadrona

Sortida Mines de sal a Cardona

Hem anat d’excursió a les Mines de Sal de Cardona. Ha estat una experiència molt bonica, hem pogut veure de prop tot el que estem investigant sobre les roques i els minerals.

Mireu tot el que vam veure i aprendre!!!

Fotos Mines de Sal

Juguem amb les nostres ombres!

Ei! Que els nens i nenes de segon ja hem après l’abecedari… IN ENGLISH!! i estem tant contents i contentes que necessitàvem expressar-ho d’alguna manera.

Així que ho vam fer d’una manera molt original: utilitzant les nostres ombres, vam fer les lletres de l’abecedari.

I no penseu que era fàcil, primer vam haver d’aprendre que la posició del sol i el nostre cos era molt important per a què sortissin bé.

Voleu veure com ho vam fer? Cliqueu en el següent enllaç, a veure si endevineu totes les lletres!

Playing with shadows

Publicat dins de General | 2 comentaris

Tallers de Sant Jordi

Per Sant Jordi els nens i nenes del cicle inicial van fer tallers.

Dansa, Teatre de titelles, Roses de llaminadures i al gimnàs vam fer proves per formar un cavaller.

Amb aquests tallers els alumnes de primer i segon tenen l’oportunitat de compartir bons moments amb companys de les altres classes.

Mireu que bé ens ho hem passat!!!

Clica per veure l’àlbum de fotos.

Intervenció de l’optometrista en els problemes d’aprenentatge

El passat dimecres 4 de maig es va celebrar la xerrada “Intervenció de l’optometrista en els problemes d’aprenentatge”. Com cada any, la Sra. Montserrat Augé Serra, professora de la Facultat d’Òptica i Optometria de l’UPC, juntament amb el seu equip, va exposar els principis que hi ha darrere del projecte de cribratge optomètric que duem a terme al Rivo amb l’alumnat de 2n.
Després de tres cursos duent a terme aquesta xerrada amb una àmplia assistència, enguany solament hem comptat amb la presència de 13 famílies, la qual cosa ens fa pensar que no es valora prou l’important impacte que tenen els aspectes optomètrics en la qualitat de l’aprenentatge.
A continuació, us deixem la presentació de la xerrada per a qui vulgui consultar-la i us recomanem comentar l’informe optomètric amb les tutores.

VEURE PRESENTACIÓ DE LA XERRADA

APRENEM ELS EUROS!!!

L’Olga la mestra de pràctiques de les Falgueres ens ha ensenyat a moltes coses dels euros, tant a les Falgueres com a les Molses.
Hem descobert quins bitllets i monedes hi ha, hem jugat a comprar i vendre, i per saber com tornar el canvi, hem après la resta portant.
I a més ens ho hem passat molt bé fent un concurs de problemes!!!!
Som uns experts i expertes dels euros.

Alguns infants ens expliquen la seva experiència.
• Els euros i els cèntims són genials i seriosos.
• Aquesta setmana ens ho em passat molt bé amb els euros i avui hem après la resta portant.
• Aquest any hem fet un joc d’euros i hem portat un moneder
• M’ha agradat molt perquè hem portat el nostre moneder.
• M’ha agradat perquè hem jugat amb els euros.

Publicat dins de General | 1 comentari

Últim dia de colònies

Una experiència inoblidable!!!

Compatir amb els nostres companys aquests dies no ho oblidarem fàcilment. Partides al futbolin, gronxades al “columpio”, ballades a la disco, el túnel de les sorpreses, cançons amb els monis… Mai us oblidarem Carral!!!

Els monis ens ensenyen cançons

Publicat dins de General | 2 comentaris

2n dia de Colònies

Hola a tothom!

Aquest matí, després d’una nit tranquil.la, ens hem despertat amb un sol esplèndid.

Hem començat amb un bon esmorzar i mooooolllltttta energia.