Així s’han acomiadat els/les alumnes de sisè.

COLÒNIES A SANT CARLES DE LA RÀPITA

Aqui teniu l’àlbum de les fotos de les nostres colònies. Hem de dir que no segueixen l’ordre temporal de la nostra estada, ja que les hem pujat de diferents dispositius:

Ja portem tres dies ben complets:

– Dimarts, després de dinar vam pujar a la Torreta de Sant Carles de la Ràpita, i vam poder observar tot el païsatge que s’hi veia. Després de l’activitat vam anar a la platja a jugar una estona, i al vespre, després de sopar vam fer un passeig fins al mar i vam poder fer un gelat o un refresc.

– Ahir dimecres, vam fer l’excursió en bici. L’objectiu d’aquesta era conèixer els diferents ocells que podem trobar al Delta, i, per això, vam anar fins al mirador, on ens van ensenyar a fer servir les ulleres llargavista, i vam poder veure i reconèixer un munt d’ocells que no coneixiem fins llavors. Després, vam anar a dinar al pati de l’escola de Poble Nou, un poblet molt petit que hi ha enmig dels arrossars. De tornada cap al Cd’A vam parar per fer un joc que ens havia d’ajudar a entendre les migracions que fan els ocells que venen a passar temporades llargues al Delta, i com l’acció de l’home és la que influeix negtivament en la població d’aquests. Tot i el cansament de la sortida, la calor i el sol, encara vam tenir energies per anar a la platja. I a la nit, sessió de cine: Indiana Jones i el Temple Perdut.

– Aquest matí ens ha costat una mica més de llevar-nos, però després d’esmorzar ja teniem l’energia necessària per anar a veure la Badia dels Alfacs. En aquesta excursió, hem passat per les muscleres, on hem agafat mostres per saber de què s’alimenten els musclos. A més, hem pres mostres, en tres punts diferents de la badia (al costat de les muscleres, al mig de la badia i a la bocana), de la profunditat a la que arriba la llum, i de la profunditat del punt en concret. Aquestes dades ens serviran per què aquesta tarda les puguem analitzar, juntament amb l’aigua, i així conèixer més coses sobre el musclo. Per cert, avui per dinar ens n’han posat uns quants al vapor perquè els poguéssim provar.

– Demà encara ens espera la visita al riu en barca, però això ja us ho explicarem quan arribem a casa!

Els mestres del Cd’A que hem tingut fins ara son en Pau i en Cristian, que ens estan explicant molt bé, tot allò que volen que aprenguem.

Fa molta calor, i molt de sol, els mosquits fan de les seves, però encara ens respecten. I ens ho estem passant molt bé!

Diada de Sant Jordi

Els alumnes de 6è van muntar paradetes de llibres, roses i punts de llibre a l’escola. Els llibres es van recollir gràcies a la col·laboració dels diferents alumnes del Rivo; mentre que els punts de llibre i les roses van ser elaborats pels alumnes de 6è i els seus pares i mares.

AULA OBERTA 18 MAIG

Hola famílies!! Us recordem que aquest divendres a les 15:15 us esperem per fer l’Aula oberta i explicar-vos la nostra experiència a les COLÒNIES d’aquest curs.

(les fotos de les colònies les penjarem després d’haver realitzat l’aula oberta)

Publicat dins de General | 1 comentari

Daily routines!!

Hello!!!

Ja teniu el video de les Daily routines!!

Espero que us agradi!

Publicat dins de General | 2 comentaris

DIVENDRES 13 D’ABRIL

EL DIVENDRES    A   LES 11h ES EL CONCERT A LA SALA I EL MATEIX DIVENDRES A LES 16h ES LA REUNIO DE LES COLONIES.

GRÀCIES PER VISITAR EL BLOC.

(escrit per Meritxell i Marta)

CASTELLANO

Aquí teneis un juego para practicar la ortografía.

CARRERA DE PALABRAS

Make sentences!!

Hi!!

How are you??

Ja teniu penjat el joc per fer frases en anglès!!

Està a la pestanya d’anglès

Publicat dins de General | 2 comentaris

More videos!!

Hi Pets de llop!!

Go to the “English page” and see!!. You’ve got two more videos!!

Enjoy it!!

Aneu a la pestanya d’anglès i trobareu dos vídeos nous!!

Let’s make sentences!

Hello!!!

Aquí teniu algunes fotos de la sessió que vam fer fa uns dies..
Es tractava de fer les frases més llargues en anglès…