CASTANYADA!

75417543ea007df4ad0efabe0fbc0dc9

El dimarts 31 d’octubre, pel matí, vam fer panellets a la classe: d’ametlla, cirera confitada i xocolata. Per la tarda, tots i totes disfressats de castanyers-es vam sortir al pati a ballar, menjar castanyes i panellets. Ens ho vam passar molt bé!
Mireu aqui

PARC MòBIL!!!!

El dijous vam anar molt il·lusionats al circuit de bicis que ens van preparar els policies a la pista annexa del costat del pavelló. Vam anar amb bicicleta , vam fer de vianats i vam aprendre a circular respectant les senyals, semàfors i pas de vianants. Quan vam acabar ens van convidar a un suc, per recuperar forces! Mireu que bé ho vam fer! Cliqueu aquí.

FEM UN COMPOSTADOR!!

El dijous 19 d’octubre vam fer un taller, a l’escola, on ens van explicar com fer un compostador casolà.
Primer vam aprendre quina matèria podem compostar i quina no. Després vam elaborar dos compostadors amb ampolles de plàstic posant a dins residus biodegradables tallats a trossets i terra. Finalment ens van explicar com mantenir el compostador i el seu ús final, com a fertilitzant orgànic, en el nostre hort escolar. Va ser molt interessant!
Si ens voleu veure cliqueu aqui

CAN MONTCAU

Els nens i les nenes de 1r i 2n el dijous 5 d’octubre vam anar d’excursió a Can Montcau.
Aixafar el raïm va ser molt divertit!!! Podeu mirar les fotos aquí.

25 COSES A FER AQUESTA TARDOR

81e942d097dff46a69ff1b4e539a899b

HEM ANAT AL LABORATORI!

Hola families!

Hem començat el curs de segon  fent moltes activitats.

Avui hem anat al laboratori on estem estudiant la matèria, els canvis que es produeixen quan nosaltres interactuem…Mireu quin “experiment” hem fet , ha sigut molt divertit i boníssim!! Cliqueu aquí

BENVINGUTS!!

Imatge-Bloc-Benvinguts1

Divendres 8 de setembre de 10h a 12h Portes Obertes de P4 a 6è.
Dijous 7 i divendres 8 de setembre: entrevistes a les famílies de P3.

Inici de les classes: 12 de setembre (de P4 a 6è)
Horari: 9-12:30h i de 15-16:30h
P3 farà adaptació i entrada esglaonada els dies 12 i 13 de setembre.
Inici horari normalitzat el 14 de setembre.

“EMOCIONA’T” serà el projecte interdisciplinari d’aquest curs amb l’objectiu de conèixer millor quins són els sentiments i les emocions que podem sentir nosaltres i les persones que ens envolten davant de determinats fets i situacions, mirarem d’aprendre a adonar-nos de com actuem, reaccionem i sentim.

El nostre repte és despertar les inquietuds i motivacions per aprendre i esdevenir persones amb esperit crític.