Tetre: “Les set cabretes i el llop”

El dimarts 10 d’abril vam anar al teatre Monumental de Mataró a veure l’obra: “Les set cabretes i el llop”.Els actors eren dos nois que feien servir unes titelles de fusta molt originals. Ens va agradar molt l’obra!. Mireu!

25 COSES A FER AQUESTA PRIMAVERA

L’AQUÀRIUM

El dijous 8 de març vam anar a l’aquàrium de Barcelona. Vam veure un munt de peixos i després vam fer un taller d’animals invertebrats que viuen al mar. Va ser molt divertit perquè vam poder tocar alguns!Mireu-nos

Publicat dins de General | 1 comentari

BALL DE CARNESTOLTES

Aquí teniu les fotografies i videos de la setmana de Carnestoltes. Aquestes, com són fotos de festes, es publiquen a la pàgina web de l’escola.

EL DIA DE LA PAU

El 30 de gener vam celebrar a l’escola el dia de la PAU. Vam explicar un conte, vam parlar dels diferents símbols que representen la Pau i vam fer un colom! Cliqueu aquí i ens veureu com ho vam fer!

PREGÓ CARNESTOLTES

REGAL DE REIS

Hem començat l’any 2018 molt contents i contentes perquè Els Reis Mags d’Orient ens han portat a les classes de primer i de segon: pales, galledes i sedassos, per poder jugar en el pati! Mireu que bé ens ho passem! Cliqueu aquí

25 COSES A FER A L’HIVERN

CASTANYADA!

75417543ea007df4ad0efabe0fbc0dc9

El dimarts 31 d’octubre, pel matí, vam fer panellets a la classe: d’ametlla, cirera confitada i xocolata. Per la tarda, tots i totes disfressats de castanyers-es vam sortir al pati a ballar, menjar castanyes i panellets. Ens ho vam passar molt bé!
Mireu aqui

PARC MòBIL!!!!

El dijous vam anar molt il·lusionats al circuit de bicis que ens van preparar els policies a la pista annexa del costat del pavelló. Vam anar amb bicicleta , vam fer de vianats i vam aprendre a circular respectant les senyals, semàfors i pas de vianants. Quan vam acabar ens van convidar a un suc, per recuperar forces! Mireu que bé ho vam fer! Cliqueu aquí.

Publicat dins de General | 1 comentari