Pissarres Digitals Interactives (PDi)

Hola gent,

ahir els alumnes de segon de BAT van poder veure un vídeo que fa referència a les PDi. És a dir, aquestes pissarres que estan tant de moda, però que són tant difícils de veure de moment pels nostres IES. Tranquils, que tot arribarà.

us deixo l’enllaç del Youtube per si ho voleu mirar, és en castellà i té una durada de una mica menys de sis minuts.

Vídeo molt interessant

Hola, avui els alumnes de tercer d’ESO han pogut gaudir d’una classe diferent. Hem pogut veure una presentació de power point que havia penjat al Slideshare.

Es tracta d’una representació visual de distàncies fent servir les potències de 10.

Els ha encantat, us ho recomano.

Si el voleu veure heu d’anar a Slideshare i demanar al seu cercador “potències de 10”

Hola!

Hola a tothom,

Em dic Charo. Sóc professora de Matemàtiques des de fa 12 anys i vull compartir les mevas experiencies a l’aula per fer les mates una mica més atractives als alumnes.