Qui fa la revista?

iTermes -la revista digital de l’institut Les Termes de Sabadell- va iniciar-se al setembre de 2013. Aquesta revista és escrita, enregistrada i editada per l’alumnat de 3r ESO durant una de les tres hores setmanals de la matèria de Català.

• Professor encarregat (curs 2016-17): Joan Puig

Aquests són els alumnes i els grups (desdoblats) que hi treballen:

3rAg13A ESO (desdoblament 1):

Rodrigo Alvarez, Sara Cantero, Roman Capuz, Fatou Matteu Darboe, Danner Sebastian Freire, Anabel Soledad Galisteo, Oumaima Gharbi, David Gil, Jose Gomez, Alejandro Gomez, David Octavian, Ilenia Marin, Hajar Lamrani, Samuel Llanelis.

3rAg23r A ESO (desdoblament 2):

Oscar Lopez, Tatiana Martínez, Patricia Massa, Francisco Antonio Molina, Ana Monclus, Àlex Parera, Karina de los Angeles Parucho, Byckler Juniors Peñarada, Jessica Marisol Perugachi, Oscar Perugachi, Dayana Poulette Quinto, Lucia Belén Rodriguez, Tyrone Joao Saldaña , Edelweiss Villalón, Bianca Nathalia Villamayor.

3rBg13rB ESO (desdoblament 1):

Marc Acevedo, Xénia Aguallo, Guilmer Alonso Alfaro, Alex Alfaro, Sulayman Baldeh, Aleix Calero, Maria del Carmen Carulla, David Clemente, Anneth Cortes, Marta Cuenca, Arianna Yamileth Delgado, Karla Ferrufino, Nerea Garcia, Marc Garcia.

3rB g23rB ESO (desdoblament 2):

Vanesa González, Fátima Gumaneh, Kleber Andres Iñaguazo, Marina Lopez, Sebastian Matei, Harrison Melgar, Alisson Méndez, Musa Minteh, José Moreno, Francisco José Muñoz, Francesc Ortiz, Tania Parra,  Moises Sanchez, Andrea Serrano, Xavier André Vargas.

3rC g13rC ESO (desdoblament 1):

AbdelMajid Akachour, Brian Oscar Alvarez, Xavier Bastos, Alex Castro, Gemma Chueca, Marina Ciudad, Juan Mario Colodro, Maria Couto, Julian Enrique Cuartas, Aissatou Dukureh, Adrià Gallardo, Sandra Hernández, Adrian Hernandez, Mireia Humbert, Francisc Ianostyak.

3rC g23rC ESO (desdoblament 2):

Juan Carlos Moreno, Miriam Linares, Ivan Lopez, Raquel Mena, Daniel           Monclus, Lidia Montón, Clara Navarrete, Agustin Patriarca, Matthew Rivero, Victoria Robledillo, Ayelen Roldan, Carlos Luis Solano, Adam Torrent, Nadia Zamora, Amalia Zamorano.

Una resposta a Qui fa la revista?

1. Ricard diu:

M’ha encantat llegir la vostra revista , m ‘ha fet recordar grans moments i veure vells amics! Enhorabona!