ENQUESTA SOBRE L’ANIME

L’anime és un tema actual que interessa als joves; per això hem realitzat una enquesta als alumnes de l’institut sobre l’anime.  Hi han participat 12 persones de tots els cursos.

Les preguntes realitzades han sigut:

1. Saps què és l’anime? Tots els alumnes saben que és l’anime.
  2. Has vist alguna vegada anime? 8 de 12 n’han vist alguna vegada. La resta mai n’ha vist cap.
  3. Qué opines de la gent que veu anime? La majoria ha contestat que els sembla bé i 3 de 12 enquestats han posat que són frikis.
  4. Saps on s’originen? Tots coneixen el seu origen, que és el Japó.
  5. Quin és el teu anime preferit? 3 van coincidir amb One piece i la resta altres animes com Dragon Ball o cap.
  6. Quin és l’anime més conegut? Els tres animes que més s’han repetit són One piece, Naruto i Dragon Ball.
  7. En quina pàgina acostumes a veurel’s ? Animeflv o youtube.
  8. Quants animes has vist? Alguns no n’han vist cap i d’altres n’han vist entre 40 o més de 50.
  9. T’identifiques amb algun personatge en concret? Només 2 han contestat que s’identificaven amb un, Near de l’anime Death Note i Lovely. La resta no té cap personatge amb qui identificar-se.
  10. Recomanaries veure aquest tipus de sèries i per què? La majoria creu que sí perquè són entretinguts i veus coses que no surten a altres sèries.

Resultado de imagen de anime

Roger Guinot, Melisa Robles, Paula Flores i Laura Cano.

Aquest article ha estat publicat en Enquestes, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.