BULLYING A LES TERMES?

Hola sóc el Pau Abril de 3rB, he estat investigant sobre el bullying a l’institut Les Termes, per informar-me sobre què és realment el bullying i per ajudar els que estan patint aquesta experiència tant desagradable, he passat per les classes de l’institut i aquestes són les dades:

40 de cada 40 alumnes insulta.

20 de cada 40 alumnes pega.

10 de cada 40 alumnes evita a una altra persona.

10 de cada 40 alumnes roba.

10 de cada 40 alumnes s’aprofita de la innocència d’algú.

30 de cada 40 alumnes se’n riuen d’algú.

A 40 de cada 40 alumnes li han fet alguna d’aquestes coses.

A 40 de cada 40 alumnes l’insulten.

A 10 de cada 40 alumnes el peguen.

Encara que penseu que és una broma aquestes són les dades correctes i tot això és bullying, saps què fer en aquestos casos?

Al whatsapp:

Resultado de imagen de ciberbullying en el whatsapp

O a l’escola:

Imagen relacionada

Parla amb els professors i amb els teus pares o tutors legals; si no es soluciona, denuncia.

NO AL BULLYING                                                                                     STOP BULLYING

Resultado de imagen de stopbullying

Aquest article ha estat publicat en Entrevistes. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.