OPTATIVES DE 3r

El passat dilluns vam fer una enquesta sobre les optatives a 3r d’ESO ja que és una novetat aquest curs i volíem saber què opinaven tots. Aquests són els resultats:

·Creus que hi ha suficient varietat d’ optatives?
Un 57% de la gent va respondre que SÍ i un 43% de la gent va respondre que NO.

·A quina posició la vas posar (l’optativa que estàs duent a terme)?
-El 49% de la gent la va posar en 1a posició.
-El 15% de la gent la va posar en 2a posició.
-El 11% de la gent la va posar en 3a posició.
-El 25% de la gent no se’n recorda.

·Quines expectatives tenies de la teva optativa?
MAKING MOVIES
Bones expectatives: 4
No tenien expectatives: 3
Expectatives negatives: 0
De les bones expectatives s’ha complert el 29%; d’altra banda també hi havia bones expectatives prerò que no s’han complert (29%). El percentatge restant (42%) és la gent que no se’n recorda.
Aquí un alumne va explicar que la seva expectativa era bona perquè ell volia fer una sèrie en anglès.

METROLOGIA I FABRICACIÓ
Bones expectatives: 7
No tenien expectatives:2
Expectatives negatives: 1
De les bones expectatives el percentatge que s’ha complert és del 50%; pel contrari de les bones expectatives que no s’ha complert el percentatge és del 20%, i la gent que no se’n recorda és el 30%.
En general, els agrada aquesta optativa.

ALEMANY
Bones expectatives: 6
No tenien expectatives: 8
Expectatives negatives: 0
De les bones expectatives el percentatge que s’ha complert és del 83%; pel contrari de les bones expectatives que no s’ha complert el percentatge és del 17%. I de la gent que no se’n recorda el percentatge restant és de 0%.
Els alumnes comenten que els costa molt l’alemany però en sí els agrada l’optativa.

EMPRENEDORIA
Bones expectatives: 4
No tenien expectatives: 2
Expectatives negatives: 0
De les bones expectatives el percentatge que s’ha complert és del 0%; pel contrari de les bones expectatives que no s’ha complert el percentatge és del 67%. I de la gent que no se’n recorda el percentatge restant és de 23%.
Els alumnes pensaven que seria una bona optativa però s’ha tornat molt monòtona i avorrida

CINEMA
Bones expectatives: 2
No tenien expectatives: 5
Expectatives negatives: 1
De les bones expectatives el percentatge que s’ha complert és del 24%; pel contrari de les bones expectatives que no s’han complert el percentatge és del 29%. I de la gent que no se’n recorda el percentatge restant és de 57%.
Aquesta optativa en general no ha sigut el que esperaven.

VALORS ÈTICS
Bones expectatives: 2
No tenien expectatives: 4
Expectatives negatives : 1
Els ha agradat a tots 100%
La majoria opina que és una gran optativa.

SOSTENIBILITAT
Bones expectatives: 6
No tenien expectatives: 2
Expectatives negatives : 0
De les bones expectatives el percentatge que s’ha complert és del 75%; pel contrari de les bones expectatives que no s’han complert el percentatge és del 0%. I de la gent que no se’n recorda el percentatge restant és de 25%.
La majoria d’alumnes pensava que seria més difícil però els agrada.

CIVILITZACIÓ I CULTURA GRECO-ROMANA
Bones expectatives: 7
No tenien expectatives: 1
Expectatives negatives : 2
De les bones expectatives el percentatge que s’ha complert és del 70%; pel contrari de les bones expectatives que no s’han complert el percentatge és del 30%.
Abans de començar l’optativa no es pensaven que els agradaria tant. Ara els agrada molt.

A la pregunta:
-Afegiries alguna optativa? Si és que sí, quina?
Un 48% de la gent no n’hi afegiria cap mentre que un 52% de la gent afegiria més optatives. Les més demanad es són francès, art i esports.

Aquest article s'ha publicat dins de Enquestes, Opinió i etiquetat amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.