QUÈ PENSEN EL ALUMNES SOBRE LA ROBA DE MARCA?

Som un grup d’alumnes de 3rB i hem fet una enquesta sobre el “que pensen el alumnes sobre la roba de marca”. Per a comprovar-ho, hem anat a diferents cursos i hem trobat diferents respostes que ens han sorprès bastant.

La majoria de respostes de 1r d’ESO van ser que porten aquesta roba perquè els agrada la roba de marca, creuen que els seus diners estan ben invertits i la marca més votada ha sigut “Nike”. Els hem comentat que els diners que paguen per la prenda no se’ls queden ni els treballadors ni els venedors sinó el cap de la marca. La majoria han respost que no ho troben just i porten aquesta roba perquè els agrada. La majoria dels pares d’aquests alumnes sí que porten roba de marca.

La majoria de respostes de 2n d’ESO van ser que porten aquesta roba perquè els agrada, pensen que els seus diners estan ben invertits i la marca més votada ha sigut “Adidas”. Els hem comentat que els diners que paguen per la prenda no se’ls queden ni els treballadors ni els venedors sinó el cap de la marca.  La majoria han respost que no ho troben just, però una part ha votat que sí, que ho troben just i porten aquesta roba, perquè sí. La majoria dels pares d’aquests alumnes sí que porten roba de marca.

La majoria de respostes de 3r d’ESO van ser que porten aquesta roba perquè els agrada, pensen que els seus diners estan ben invertits i la marca més votada ha sigut “Nike”. Els hem comentat que els diners que paguen per la prenda no se’ls queden ni els treballadors ni els venedors sinó el cap de la marca.  La majoria han respost que no ho troben just i porten aquesta roba perquè els agrada i perquè dura més temps. La majoria dels pares d’aquest alumnes no porten roba de marca.

Finalment, els alumnes de 4t d’ESO van dir que porten aquesta roba perquè els agrada, pensen que els seus diners estan ben invertits i la marca més votada no ha sigut ni Adidas ni Nike. Els hem comentat que els diners que paguen per la prenda no se’ls queden ni els treballadors ni els venedors sinó el cap de la marca.  La majoria han respost que no ho troben just, i porten aquesta roba perquè els agrada i perquèr dura més temps. La majoria del pares dels alumnes sí que porten roba de marca.

La nostra conclusió  és que la gent no pensa en el cost oficial de la prenda, és a dir, no pensa que la mà d’obra és molt més barata que el preu oficial que en . Per exemple  “Nike”, “Adidas” o unes altres poden tenir un cost de 3 euros i en una tenda de roba de marca la poden vendre pel preu de 35 euros o més; per tant, la majoria d’alumnes es guien només per la marca i l’estatus que representa o els seus influencers. Encara que no ho reconeixen porten aquesta roba per moda.

Resultat d'imatges de nike gente

Aquest article ha estat publicat en Enquestes, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.