ELS DIFERENTS ESTILS DE L’INSTITUT

L’objectiu d’estudi ha estat investigar les diferents maneres de vestir que hi ha a l’institut Les Termes.

Per saber-ho hem fet una enquesta a les classes de 1r i 2n de batxillerat, els hi hem fet les preguntes que veureu a continuació. Aquests han estat resultats:

1r batxillerat 2n batxillerat
1.       Et creus gòtic? Sí- 3                    No-42 Sí- 0                        No- 45
Coneixes algú que ho sigui? Sí- 14                  No- 22 Sí- 7                        No- 37
2.       Ets hippie? Sí- 1                    No- 44 Sí- 1                        No- 43
Coneixes algú? Sí- 23                  No- 15 Sí- 16                      No- 29
3.       Saps que és hippster? Sí- 34                  No- 9 Sí- 33                      No- 11
 T’ho consideres? Sí- 2                    No-38 Sí- 1                        No- 33
4.       Portes roba esportiva freqüentment? Sí- 19                  No- 24 Sí- 26                      No- 18
5.       I tu, quin estil creus que segueixes? ·         Casual: 1

·         Estil yonki:2

·         Hippie:1

·         Tumber:1

Les  conclusions han estat que la majoria dels alumnes de batxillerat ja han trobat el seu estil.

Els estils més populars són els següents: 12 persones tenen un estil casual (el de dia a dia). 15 persones tenen un estil normal (que no destaquen). 12 persones tenen un estil propi (li agrada vestir com ell vol). 14 persones tenen un estil actual (que estan a la moda).

Només 14 persones de 120 alumnes no saben quin estil de vestir tenen.

Image result for diferentes estilos de vestir

Aquest article s'ha publicat dins de Enquestes i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.