SETMANA DELS DRETS HUMANS

Hola, som el Victor Espinosa, Christian Escribano, Kevin Farinango i Quique Madrid de 3rA.

Hem formulat una enquesta als grups de 1rC, 2nC  i 3rB sobre el que van fer a la setmana dels drets humans.

La primera pregunta tractava sobre el que van fer durant la setmana dels drets humans.

Els alumnes de 1r van expressar el que era per ells un article en un dibuix.

Els de 2n van crear una cartolina amb les persones més importants que van canviar el drets, van buscar  una imatge en la qual es violen els drets humans i també van veure un vídeo sobre els refugiats.

Els alumnes de 3r van fer un mural amb imatges en què es compleix un dret i una altra en la que no.

La segona pregunta tractava sobre el que han après.

Els estudiants  de 1r van dir que hi ha països en els que ho passen malament.

Els de 2n van aprendre  els diferents articles dels drets humans i que no s’ha de fer bullying.

Els alumnes de 3r van dir que no han après res.

La tercera pregunta que vam fer va ser si afegirien algun dret més.

Els alumnes de 1r i 2n van dir que no afegirien més drets

L’´última pregunta va ser que si consideraven interessant treballar un tema concret durant una setmana.

Els alumnes de 1r van dir que no els semblava interessant.

Els nois i noies de 2n van dir que sí que els semblava interessant i també que era divertit.

Els nostres companys de 3r van dir que sí que era interessant perquè així les classes són més pràctiques.

Aquest article ha estat publicat en Enquestes, General, Notícies, Opinió. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.