PENSEN EN EL FUTUR ELS JOVES?

Un grup d’alumnes de 3rC hem fet un reportatge amb el qual investiguem si els estudiants de Les Termes tenen un futur clar. Hem preguntat a diversos alumnes (nois i noies) de cada curs.

Els resultats indiquen que el 40% dels alumnes entrevistats no tenen un futur clar i planificat. Per tant el 60% ho té clar o almenys s’hi ha parat a pensar algun cop, i quasi tots pertanyen a cursos com 4t o batxillerat.

Amb aquesta entrevista hem esbrinat quins motius tenen cadascú per plantejar-se o no el seu futur.

Per exemple, una noia de segon ens explica que, segons el seu criteri, una persona es planteja el seu futur en el moment en què decideixen que vol ser. En canvi un noi, també de segon, pensa una cosa totalment diferent: creu que amb l’edat no ha de pensar en el futur.

Hem recopilat en una audició diverses entrevistes, la podeu escoltar clicant l’enllaç següent:

Laura Navarro, Marta Moliner, Anas el Aafia, Jonathan Tamay, Elias Cortez.

Aquest article ha estat publicat en Entrevistes, iTERMES RÀDIO. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.