Violència de gènere a l’institut Les Termes

Fa unes setmanes ens vam proposar esbrinar si hi havia violència de gènere a l’entorn dels nostres alumnes.

En total vam entrevistar anònimament a 52 persones, que pertanyien a cursos diferents. 6 de les persones que vam entrevistar van admetre haver patit o viscut de prop violència de gènere. En total van ser 2 noies i 4 nois, però d’aquests, la majoria l’havia vist en dones de la seva família. Curiosament tots aquests alumnes eren de l’ESO, cap de Batxillerat.

Segons les dades recollides arribem a la conclusió que 1 de cada 10 alumnes de l’institut ha patit o vist de prop violència de gènere.

Grup format per: Ariadna López, Eva Villanueva, Santi Fernandez, Maria Justicia, Pau Abril, Nuria Portolés.

Aquest article s'ha publicat dins de Entrevistes i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.