Presentació de la Carolina

caronlina

Hola em dic Carolina tinc 17 anys i sóc de l’Equador, fa 7 anys que estic a Barcelona.

Faig 4 de la ESO, a l’institut Consell de Cent.

En aquest institut tinc amics i amigues que són com la meva vida, que me’ls estimo molt!.

Sóc una noia molt alegra i m’agrada fer riure a les persones que estan tristes.

El que més m’agrada és escoltar música, sortir a passejar amb les meves amigues, parlar amb els meus amics pel messenger, veure la televisió. També m’agrada molt cantar i ballar,i no faig cap esport perque no m’agrada gaire.

Tinc 1 germana i 2 germans. A Barcelona visc amb la meva germana,el meu germà i la meva mare. El meu altre germà viu a l’ Equador.

El meu somni és ser actriu, pero també m’agradaria fer un curs de estètica o de massatgista.

Presentació del Sharuhk

shahrukh

Hola , em dic Sharuhk i tinc 16 anys sóc del Pakistan però visc a Barcelona porto 6 mesos a Barcelona estudio 4rt de la ESO i aquí visc amb la meva família que som: el pare , la mare , un germà i una germana.

Encara em costa molt parlar en català, però vaig fent progressos de mica amb mica i ara el Hamza m’ha ajudat a fer aquesta presentació.

Presentació del Brian

brian

Molt Bones Em dic Brian. Sóc de Barcelona tinc 15 anys i sóc alegre i simpàtic. Faig 4rt d’ E.S.O i de moment em va fenomenal. A l’acabar espero anar a un cicle mitjà de…. ho he de pensar. Jo estudio al institut Consell de Cent, un “Insti” molt divertit i entretingut a més a més els professors són bastant bons alhora d’explicar. Jo parlo castellà de tota la vida amb la “family” i els meus amics, tinc un germà petit que va a 3r de Primària i és molt espavilat i entremaliat. Visc amb els meus avis que són la “bomba” , de gran viatjaré al Carib per les platges i les noies, també viatjaré a Califòrnia pels paisatges i les platges, de vacances a la primavera vaig a Galícia a un poble que està per la muntanya que hi han vaques, cabres… etc.

La foto la he fet en aquest lloc en concret per què m’agrada la cultura urbana que esta relacionada amb el Skate , Hip Hop i els Grafitis.

Presentació de la Imane

imane

Em dic Imane, tinc 16 anys i vaig néixer al Marroc. Ara visc a Barcelona. M’agrada jugar a fútbol i fer fotos artístiques. Jo estudio a l’institut IES CONSEL DE CENT a 4t ESO. Falta poc per què acabi, jo estic molt contenta. M’esperaré a tenir 18 anys per poder viatjar a Granada on m’agradaria treballar i viure amb les meves amigues.

Presentació de l’Achraf

ashraf

Hola em dic Achraf tinc 16 anys soc del Marroc i visc a Barcelona amb els meus pares i dos germanes una de 13 anys i l´altra de 4 anys.

La gran està fent 2n de la eso en el mateix institut que el meu, i la petita fa P4. Jo estic fent 4rt de la ESO a l’Institut Consell de Cent.

Després faré un cicle formatiu de grau mitja de soldadura. M´agrada molt al futbol i estic jugant en un equip de porter.

Presentació del Víctor

victor

Hola a tots, jo sóc en Víctor Rosado tinc 17 anys, visc a Barcelona amb els meus pares i els meus germans. Ara estic estudiant a l’Institut Consell de Cent a 4rt de la ESO. A mi m’agrada jugar al futbol i el meu equip favorit és el Real Madrid i m’agrada molt el Cristiano Ronaldo, és un bon jugador de futbol. L’equip de futbol on jo jugo es diu Cerecusor de Barcelona i participem a la lliga de catalunya per a sords.

Presentació de la Coral

coral Hola em dic Coral, tinc 16 anys i sóc de la República Dominicana a Catalunya estic des de fa 9 anys .   Estudio al l’institut Consell de Cent a Barcelona. M’agrada molt estar amb els meus amics i  fer festes amb ells, anar al cinema,de compres cantar, ballar i  fer esport .

El que em desagrada són les persone avorrides, desanimades, garrepes…  per què a mi m’encanta   estar contenta i em ric molt. De gran m’agradaria ser monitora de nens petits ,treballar en un escola bressol o en una residència de gent gran.