Muntatge

Un cop ho teníem tot gravat només faltava triar els trossos bons i ordenar-los de manera que tinguessin sentit o sigui que tot s’entengués, tingués lògica i no hi hagués errors de Raccord.
Bé de fet no tothom estava muntant ja que hagués set un autèntic batibull; i per això ens vàrem repartir les feines. Aquestes eren fer el making off, fer aquest bloc, els textos per la revista i per la veu en off, i per descomptat muntar el reportatge.

En la foto sortim els creadors del bloc i els muntadors del making  off, no podem posar ningú del muntatge del reportatge ja que són molt vergonyosos.
Els muntadors del blog i del making off

One Response to “Muntatge”

  1. Hola!
    Som els Joves reporters de l’IES Joanot Martorell i estem molt contents d’haver-vos trobat al google. Ja començàvem a pensar que ningú feia cas del bloc dels Joves Reporters!
    Us felicitem i us convidem a visitar la nostra wiki,. A veure si ens coneixem aviat!

Leave a Reply

*
Per demostrar que ets una persona (no un robot de creació de continguts brossa), escriu la paraula de seguretat que es mostra a la imatge. Cliqueu a la imatge per sentir el fitxer d'audio de la paraula.
Cliqueu per sentir un fitxer d'audio d'aquesta paraula de seguretat